geen goed nieuws |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Maart 2013 om 12:54 |
Mijn dochter en schoonzoon hebben net gebeld.
Helaas is het weghalen van zijn testikel niet voldoende geweest. Er zijn uitzaaiingen geconstateerd, in elk geval in zijn longen maar ook nog op een andere plek maar waar weet ik niet, dat heb ik niet goed gehoord. Ze worden vandaag nog gebeld door het Antonie van Leeuwenhoek om daar te starten met chemo en eventuele bestralingen. Het schijnt te gaan om een zeer snelgroeiende soort, maar de uitzaaiingen zijn nog klein en misschien zijn ze nog op tijd. Daar hopen we nu maar op. |
|
esprea
Newbie Lid sinds: 22 Januari 2013 Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lori,ik wil jullie heel veel sterkte toewensen,en ik hoop voor jullie dat ze er op tijd bij zijn.
Lieve groet Olga.
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte Lori ,
|
|
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte en kracht.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jee Lori, ik lees jebericht met meters kippenvel, wat een vreselijk rot nieuws.
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat er nog op tijd gestart kan worden met chemo en bestraling. Heel veel sterkte, kracht en steun in deze zware periode.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte voor jullie allemaal, hoop dat ze op tijd zijn nog.
|
|
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte en probeer positief te blijven ook naar je dochter en schoonzoon toe. Het is en blijft moeilijk, kan daar alles maar dan ook alles bij voorstellen.
Het is een gevecht tegen die rotziekte. |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte jullie allemaal!!
We zullen allemaal duimen voor jullie.
groetjes Liana
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte voor jullie allemaal gewenst
Houd de goede moed erin hoor !
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte Lori..
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel, moed/kracht en sterkte voor jullie allen!
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte de komende tijd
|
|
|
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte voor de komen tijd.
|
|
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel kracht en sterkte voor jullie hopelijk zijn ze nog op tijd.
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sluit me bij de rest aan, heel veel sterkte en moed en hoop. Hopelijk zijn ze er op tijd bij.
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohww wat een naar bericht, heel veel kracht sterkte en moed voor je schoonzoon en fam.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welverdorie, dat is een klap. Heel, heel veel sterkte.
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat een vreselijk bericht, ik had zo gehoopt dat het voldoende zou zijn.... Ik ga heel hard duimen dat ze het onder controle krijgen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!
|
|
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |