Half gehaakt eitje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Maart 2013 om 14:11 |
Ik snap alleen niet wat ze met haak in het gewricht verste en in de pols bedoelen... Bedoelen ze in de achterste en in de hele steek???? Wie kan mij helpen???? 9. (Haak in het gewricht verste) 1 l, 50 hstk, 1 kj.m 10. (Haak in de pols) 1 l, 10 hdc, 30 dc, 10 hstk, 1 kj.m Dit is de link naar het patroon: http://www.bekkibjarnoll.com/2012/08/mediumsize-oppskrift.html |
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bij 9 bedoelen ze haak alleen in de achterste lussen
10 heb ik gewoon door beiden lussen gehaakt want ik zag op het plaatje niet dat er alleen door de voorste lus gehaakt was |
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Super Cozz, dank je wel voor je snelle reactie, dan kan ik hem zo weer verder.
|
|
|
|
![]() |
|
Ik ben er bijna
![]() 16. (hank) 10 l, 1 v in kj. zelfde locatie als op de 15e ronde.
17. l, 1 DC rond de opening, 10 DC in elke band vast met 1 kj St, knip en zet vast draden. Ik dacht 10 lossen en deze vast zetten in dezelfde steek met een halve vaste. En van 17 kan ik niets maken. Wie o wie snapt het???? |
|
|
|
![]() |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb m!!!! Ik heb zelf wat zitten puzzelen. Geen idee of het goed is, maar hij is af
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Jeeeeeeee goed he
![]() het was voor t hanggedeelte de lus zeg maar 10 lossen, 1 vaste in elke steek zoals in ronde 15 1 losse, 1 stokje rondom, 10 stokjes bij de lus, dan het afhechten of je kon nog met de kreeftsteek geloof ik rondom gaan maar heb ik ook niet gedaan hoor.
|
|
![]() |
|
Dan ben ik die vaste zoals in toer 15 vergeten. Ach hij is alsnog leuk geworden. Bedankt voor je hulp
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Graag gedaan
Ik heb al nieuwe zpaghetti gehaald net bij mijn favo shop Zag nog een ander leuk mandje bij dezelfde blog ♥
|
|
![]() |
|
Oh echt. Ik ga m ook opzoeken. Leuk om dat ook te maken. Het is even bikkelen, maar je hebt wel lekker snel resultaat :)
|
|
|
|
![]() |
|
Ja kijk hiero
staat een leuk mandje bij voor de badkamer
|
|
![]() |
|
Super, scheelt weer zoekwerk (was al op mijn foon in de auto net begonnen, maar dat is onbegonnen werk ;) )
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |