Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een kattenleven...Joop.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een kattenleven...Joop.
    Posted: 04 April 2013 om 15:52
Naast handwerkfan ben ik ook een kattengek! Ik heb er acht, allemaal snoezen. Een half perzisch poesje, kruizing ragdoll/maine coon, kruizing maine coon/laperm, twee maine coons en drie ragdoll allemaal katers. De drie ragdolls zijn drie broers uit dezelfde combinatie in drie opeenvolgende jaren. Ze zijn van cattery Zenzidolls uit Oranje. Ze hebben dezelfde kleur maar totaal verschillende karakters. Gisteren van de fokker vernomen dat hun vader 's ochtends plotseling dood in zijn hok lag. Hij was nog maar vijf jaar oud! Gitano van Peluti perut roepnaam Joop...zo'n schat. Ik was er helemaal kapot van.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 20:50
zou ik ook kapot van zijn, is toch veel te jong, weet de fokker waaraan hij is overleden, dit ivbm eventuele erfelijkheid.....
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 21:49
Dank je !
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 22:31
ach wat sneu!

ik ben gek op katten en poezen. zelf heb ik ook 2 meisjes , wel huis tuin en keukenkatjes maar dat maakt mij niet uit. heerlijke beesten.

heb je een foto van je poezen? ik ben namelijk erg benieuwd hoe ze er uit zien Embarrassed
Groetjes Petra

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.125 seconden.
Lang Yarns