benen troetelbeer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ik12 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2012 Status: Offline Points: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 April 2013 om 13:48 |
In het patroon van de troetelbeer kom ik dit tegen:
Linker been: 1) Alu haakpen, en kleur van het lichaam, 2l, 7v in 2e l van de haakpen, NIET sluiten, plaats markeerder.2) 2v in elke v, rond (14v)
3) *2v in vlg v, v in vlg v* rond (21v) 4) V in vlg v, 2v in vlg v, *v in vlg 2v, 2v in vlg v*6X, v in vlg v (28v) 5) *2v in vlg v, v in vlg 3v* rond (35v) 6-11) v in elke v, rond (35v) 12) *Minderen* 10X (voorkant van de voet), v in vlg 15v (25v) 13-20) v in elke v, rond (25v) Begin rijen te werken 1) V in vlg 8v, hv in vlg v, laat vlg 16v onbewerkt (9steken) 2) 1l, draai, sla eerst hv over, v in vlg 12v, hv in vlg v (13steken) Werk weer in ronden 1) 1l, draai, sla eerst hv over, v in vlg 12v, v in zelfde v als op rij 20 en vlg hv, v in laatste 11v, sluit met een hv in eerste v, hecht af en laat lange draad hangen voor naaien. Ik ben een beginnend haker en op zich gaat de beer erg goed, maar ik heb geen idee wat er bedoeld word met begin rijen te werken en dan werk weer in ronden. Hoe doe je dit? En als je draait, draai je dan je werk om zodat je de rij terug haakt of ga je dan gewoon verder maar met de verkeerde kant eigenlijk?
Alvast bedankt voor de reacties! |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je hebt in het begin aan één stuk doorgehaakt, met de markeerring of een draadje het begin van de toer aangegeven.
De rijen zoals hier bedoelt worden heen en terug gehaakt, dus je moet na de 1e toer van 8 vasten het werk keren, dan de 2e toer haken. Daarna hak je weer zoals vanaf het begin doorgaande rondjes met gebruik van je markeerder. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |