Tunisch haken |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Mei 2013 om 17:07 |
Ik heb een middagje gezocht in mijn haakboeken en nu ben ik aan het scannen. Ik denk dat het een stuk of 4, 5 mails worden, 12 blaadjes per mail. Maar morgen ben ik klaar en kan ik de liefhebbers van tunisch haken en mijn cursisten van afgelopen zaterdag verblijden met allerlei patronen, o.a. gaatjes en meerkleuren. Ik was zelf helemaal verrast, ik wist niet dat ik zo'n schat aan informatie had.
Dus zet jezelf maar vast op de lijst. Het is toch snertweer, dus ik kan uren achter de pc zitten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi magtelt
Mag ik op de lijst ?. Het is jaren geleden dat ik echt iets tunisch heb gehaakt . Ik krijg er gewoon weer zin . Jouw virus overgewaaid ?? Alvast bedankt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het komt er aan. Het is geen naar virus, ik werd laaiend enthousiast bij het zoeken en scannen. Houd je mailbox maar open er komen 5 mails aan. Ik moet nog even de deskundige hier vragen hoe ik er een pdf bestand van kan maken.
Herstel: meer dan 5 mails, ik vond oude mails met scans van tunische patronen. Overigens: zouden de volgende liefhebbers mij een mail willen sturen? Dan heb ik het mailadres bij de hand als ik ga mailen. Ik had daar nog niet aan gedacht. |
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt er gaat een wereld voor me open !!!!!!!!!
Ik dacht dat ik er wel iets van wist maar dit is werkelijk super heel erg bedankt
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi martelt als mijn adres goed is .magik ze ook. Heb pas een naald gekocht.Alvast bedankt .gr Betty
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Betty, Misschien is het handiger als je Magtelt een mailtje stuurt,daar vraagt ze n.l.om.Dat is voor haar makkelijker.
|
|
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn mailtje is onderweg naar u Magtelt
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg een aantal mails terug van de postmaster. Dat kan betekenen dat je inbox te vol is. Het zijn in totaal 8 mails met 12 bijlagen per mail, dus let even op vóór je me er om vraagt.
En graag een mailtje naar mij, dan kan ik in mijn outlook blijven en telkens een adres kopiëren en in de adresbalk plakken, anders krijg ik het heen en weer. |
|
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het inscannen en doorsturen Magtelt !
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je een mail gestuurd Magtelt, alvast heel erg bedankt.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt Magtelt alles is zeer goed aangekomen en heb er geen dubbel hoor Ik dacht dat tunisch haken maar 1 soort steek was , serieuze vergissing van mij
Nu ga ik alles eens goed bestuderen , bedankt voor het leesvoer
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier loopt er nog eentje rond die geïnteresseerd is Magtelt.
Als je het doorsturen nog niet moe bent mag je me ook op het lijstje zetten Alvast bedankt ! |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt Magtelt. Nooit geweten dat er zoveel steken zijn.
|
|
Groetjes, Femke
|
bartelds
Groupie Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt
Ik ben heel nieuwsgierig geworden en zou dolgraag je patronen ontvangen Thanks
|
|
benji
|
|
denise
Duizendpoot Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi magteld had je een mailtje gestuurd postbus zit nog lang niet vol
Gr. Denise |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, ik zit niet de hele dag te mailen, ik moet ook nog een mouwvest breien.
Betty, je kunt op Member Control Panel klikken, dan je profiel aanpassen en je e-mailadres bij het vlindertje van messenger zetten. Willen jullie geen PM's meer sturen? Ik ben bang dat die inbox snel volloopt en het is voor mij makkelijker werken in de outlook. Ik gooi die inbox aldoor snel leeg voor nieuwe mails. |
|
wat rozengeur. |
|
Nova
Post Options
Thanks(1)
|
Aangezien de mailbox van Magtelt overstroomt , heb ik (als halve digibeet) voor haar 4 pdf bestanden gemaakt van haar e-mails. Deze heb ik in een link gezet. Het is een Dropbox link. Ik weet niet of ik deze erop mag zetten, maar anders kunnen de liefhebbers mij mailen en stuur ik ze de link. Als ik het er wel op mag zetten, dan is dat natuurlijk het makkelijkst voor iedereen . Ook voor mij geld, niet via PM.
Edit: Hier de linken. Rechts bovenin kun je op download drukken. Bij keuze Direct Download zet hij het bestand op je computer. www.dropbox.com/s/qyj2t4ltcsmaa23/Tunisch%20haken%201.pdf www.dropbox.com/s/s93riwc145ew2d6/Tunisch%20haken%202.pdf www.dropbox.com/s/c4c310o7xd7h8lj/Tunisch%20haken%203.pdf www.dropbox.com/s/1cs7khdi7rly4s5/Tunisch%20haken%204.pdf |
|
Groetjes, Femke
|
Nova
Post Options
Thanks(0)
|
Nogmaals heel erg bedankt Magtelt voor het doorsturen.
|
|
Groetjes, Femke
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nova, en natuurlijk in eerste instantie Magtelt, heel erg bedankt! Wat staan er leuke dingen in!! De vierde serie kan ik helaas niet openen of opslaan. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
|
|
denise
Duizendpoot Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo bedoelde ik het niet hoor sorry
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |