Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

balen!!!!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: balen!!!!!!
    Posted: 26 Juli 2013 om 16:20
Zit ik al maanden van alles en nog wat te maken omdat ik uitgenodigd werd om op een camping/crea beurs te komen staan, hoor ik net dat de de tafels in de bovenzaal geannuleerd zijn vanwege de te verwachten temperatuur van 35 graden daarbinnen. Laat ik nou een tijdje geleden mijn tafel van bij het zwembad geruild hebben voor een tafel binnen. Ik moest er tenslotte best ver voor rijden en wilde niet het risico lopen dat ik de hele dag in de regen zou moeten staan.
Dus nou heb ik morgen niks te doen en een hele voorraad spulletjes
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 16:56
Zou vragen of degene met wie je geruild hebt haar tafel zou willen delen een optie zijn  ???
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 17:15
Dat is zeker balen !
Misschien wordt er binnenkort nog iets georganiseerd, waar je aan mee zou kunnen doen.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 18:08
Wat sneu zeg, zeker omdat je geruild hebt. ik zou ook Mutti der optie overwegen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 19:47
Jammer dat de organisatie er dan niet een kraampje buiten bij heeft gezet. Maar als het vanavond zou zijn, hier giet het, dus buiten had je ook niet lekker gestaan. Wel erg jammer van al het werk dat je er in gestoken hebt. Hoop dat er snel een andere mogelijkheid voor je komt.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 21:24
dit vind ik echt erg voor u pimmetje Confusedzoals je zelf zei , balen dus
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 23:32
Ik had me voor de braderie bij ons in het dorp afgemeld omdat ik niet wist of ik genoeg had om een kraam te vullen, dat heb ik nu dus wel en ben aan het proberen of ze daar nog een plekje hebben. Ik denk wel dat dat gaat lukken want onze zoon zit in het bestuur van de organiserende vereniging. Alleen moet ik daar 25 euro huur betalen voor de kraam en die van morgen kostte maar 6 euro, maar dat krijg ik wel weer terug.

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 09:56
Oh jammer! Je zou dan inderdaad toch wel verwachten dat je een plaatsje buiten krijgt
Groetjes, Tineke
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 10:26
Ik hoop dat het gelukt is en dat je flink wat verkoopt !!!!

Hopelijk blijft het ook droog . Hier hebben we deze week "feestweek" met vandaag rijtuigen dag

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 15:31
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Ik had me voor de braderie bij ons in het dorp afgemeld omdat ik niet wist of ik genoeg had om een kraam te vullen, dat heb ik nu dus wel en ben aan het proberen of ze daar nog een plekje hebben. Ik denk wel dat dat gaat lukken want onze zoon zit in het bestuur van de organiserende vereniging. Alleen moet ik daar 25 euro huur betalen voor de kraam en die van morgen kostte maar 6 euro, maar dat krijg ik wel weer terug.

Het is gelukt, ik heb eind augustus een plek weten te veoveren op de braderie bij ons in het dorp, nou maar hopen dat ik de huurprijs er uit haal, maar gezien voorgaande jaren zal dat wel lukken

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2013 om 16:46
Pimmetje, succes
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns