jip en janneke hak patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
schmi724 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2013 Locatie: `sGravenzande Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Augustus 2013 om 20:46 |
zoek haakpattroon van Jip en Janneke.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja iedereen zoekt weleens wat!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Misschien ben je niet zo bekend op Internet en op andere forums, maar je zou beter even kunnen rondkijken voor je komt binnenploffen met iets wat een tussenvorm van bevel en verzoek is.
Kijk eens in de rubriek Even voorstellen, hoe het hier toegaat. Er zijn twee topics die je welkom heten, een lange en een verkorte versie, die heel wat duidelijk maken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Dat heb je mooi gezegd Magtelt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Ik stond ff in de "bitch"stand
Magteld idd mooi gescnreven |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
En ik had in de tussentijd mijn handen op mijn rug gebonden breienmaar!!!
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Ha dat gaat zo moeilijk,zelf je handen op je rug binden!
Dat word een hele gymnastische toestand! |
|
![]() |
|
Je moet er wat voor over hebben, als je niet teveel wil schrijven!!
Trouwens waar zouden we iets naar toe moeten sturen als we zouden willen na dit vriendelijke verzoek?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Nou ja :P Deze mevrouw schrijft wel dat het een haakpatroon moet zijn... hoeveel dat er al niet eens erbij zetten maar "ik zoek een giraffe"dan wil ik ze bijna verwijzen naar blijdorp bv...
Perfect is niemand en gelukkig maar alleen iets meer tekst bij een verzoek en een dankje maakt mijn zoekmodus eerder wakker :) |
|
![]() |
|
Nikaatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
![]() Ik denk dat deze mevrouw het idee van een forum niet zo goed begrijpt. Ik ga er maar vanuit dat iedereen de beste bedoelingen heeft en er niets vervelends mee bedoeld.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |