foto op forum zetten |
Reageer |
Autheur | |
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 September 2013 om 08:32 |
ik wil graag een foto van de door mij gehaakt sprei in het daarvoor bestemde forum zetten, maar heb geen idee hoe ik die foto moet uploaden. Via het menu waar ik kom met de button insert image kom ik met geen mogelijkheid bij de foto's op mijn computer om up te loaden. Ik zie wel totaal onbekende foto's in het schermpje dat ik krijg.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Als je even bij tips en trucs kijkt staat daar een uitleg van Dini geloof ik .
Misschien heb je daar wat aan . Hopelijk zien we je sprei vlug verschijnen bij creaties
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
je typt in op google foto uploaden http://www.freebits.nl/
daar klik je op . dan staat er Bladeren klikken dan kun je een foto aanklikken die je wil gebruiken. vervolgen scrol naar beneden en klik op uploaden . je wacht een paar tellen tot hij klaar is. dan neem je code voor forum post daar klik je op en hij word blauw kopiƫren met je rechter muisknop en plakken in het forum post deel je kunt checken of hij goed is door op preview te klikken. succes Bloem
|
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank allemaal. Het is gelukt! pff was bijna net zo moeilijk als het haken van de sprei
|
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja helaas door ruimte gebrek op de server kunnen de plaatjes niet gelijk op het forum worden gezet.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |