telpatroon drops 114-8 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jacqq ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 30 September 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 September 2013 om 13:11 |
Hallo allemaal,
hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Ik ben bezig met een trui met kabels, en nu snap ik het telpatroon niet. Normaal (wat ik gewend ben) geven ze per steek een vakje aan. Maar dit patroon - en ik kwam erachter, alle Drops patronen - geeft op sommige stukken vakjes aan voor steken, met daartussen 'leegte'. Ik heb dus geen idéé wat ik daar moet doen! Ik heb nog gedacht, ik vul dat op met tricotsteek, maar dan krijg ik teveel steken. Dus de hoeveelheid steken die is aangegeven klopt wel met het patroon, maar ze tekenen ze met tussenruimtes, als een soort banen. Wat moet ik daarmee doen? Ik kan helaas geen foto bijvoegen maar misschien kent iemand dit Drops-principe? groetjes van Jacqq |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Deze heb ik ook gebreid. De leegtes betekenen : GEEN steken. Als je bij punt B aankomt zul je zien dat de gevulde vakjes overeen komen met het aantal steken dat je nog over hebt. |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Gewoon doen wat er staat en de leegte nergens voor gebruiken. Is meestal met kabelen of zo. En niet alleen bij dropspatronen.
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Sorry, tegelijk aan het tikken.
|
|
![]() |
|
Jacqq ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 30 September 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 3 |
Owww..echt.. ik heb het nog nooit gezien en toch al wel vaker gekabeld.. maar ontzettend bedankt! Ik snap nu dat die leegtes worden opgevuld door de overhalingen die ik bij B moet maken. Pffff... Heel erg bedankt, dat het zo simpel zou zijn!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |