Je eigen accessoires haken |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Oktober 2013 om 12:51 |
sieraden en meer haken met de wave steek. Ik heb hem uit de bieb, ik zag ik een foldertje dat het € 9,99 kost. Misschien ga ik het toch maar kopen ook. Wat zij de wavesteek noemt, is gewoon haken en in de achterste lus insteken, moeilijker is het niet. Ze haakt dan een ketting over een lus van 8 lossen, die tot een ring gesloten zijn, in spiralen omhoog tot de gewenste lengte. Maar voor de stevigheid begint en eindigt ze met een lossenketting die ze dan in de ketting wurmt, heel slim bedacht. En dat ze spoeltjes, die niet goed op de naaimachine werken bij mij, gebruikt als ornamenten is ook leuk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja en nu......... word ik heel nieuwschierig!
|
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het deze Magtelt? Ziet er leuk uit inderdaad!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, maar die heb ik ook. Het heet "Je eigen accessoires haken" en het staat ook bij bol.com.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, bedankt!
|
|
momopoyolo
Hobbywonder Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar het is ook gewoon hier op Hobbydoos te koop. |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |