Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Queenie eye

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Queenie eye
    Posted: 31 Oktober 2013 om 19:14
Hebben jullie de clip van Queenie eye van Paul McCartney al gezien? Er doen een heleboel artiesten mee, o.a. Meryl Streep en Johnnie Dep, ik noem er maar twee. Gewoon via google te vinden.

Nu vragen de jonkies: Wie is dat Paul McCartney?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:22
lekker nummer. en een goede clip

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:23
Dat lekkere ding heeft alleen maar lekkere nummers, toch? Hij is wel oud geworden, ooit wilde ik best met hem trouwen, helaas mijn beste vriendin ook, dus ik nam genoegen met George Harrison. Het is er nooit van gekomen, maar dromen mag.

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:28
Aha ons Magtelt had interesse in de linkshandige kever LOL. Ja, Linda was je voor Wink.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:30
Mijn vriendin heette Maykie en we deelden de plaatjes uit de Hitweek etc, dus we konden niet op dezelfde kever vallen. Nood breekt wet.

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:34
 Hij is onlangs toch voor de 3de keer getrouwd niet ? Enkel de naam van zijn eerste vrouw heb ik onthouden (ons Linda dus), de rest ben ik vergeten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 19:36
De andere zijn niet belangrijk. Hoewel hij van de tweede ook een kind heeft.

wat rozengeur.
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:15
Oei oei oei, zo erg zijn de jonkies nog niet hoor Magtelt...
Denk dat je toch wel van een andere planeet moet komen om Paul McCartney niet te kennen...

Verschillende keren in de muziekles over McCartney en The Beatles gehad...
Of misschien was ons lerares er ook nog stiekem een beetje verliefd op ;-)
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:21
Dat kan, zelfs Oprah Winfrey had trouwplannen met Paul, als tiener.

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 10:37
Oooo ik ging voor Clif Richard ??,weet niet of het juist is geschreven tis ook zo lang geleden ,heel mijn kamer hing vol foto s en 1 plaatje had ik er van dat ik gek draaide ,weet niet of hij nog leeft je hoort er niets meer van ,nu ja is ook al vijftig jaar geleden denk ik haha
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 10:38
die tweede heet Heather volgens mij, net als zijn dochter die hij van Linda heeft. Maar het blijft een mooie man om te zien. Ik snap je wel hoor Magtelt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns