Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Papegaai van Jack Bear-Row

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Papegaai van Jack Bear-Row
    Posted: 13 Januari 2014 om 10:05
Lieve Schatten,
Een speciale vraag: ik ben begonnen met het haken van Jack Bear-Row van AmigurumiArtist. Ben al halverwege en realiseer pas nu dat mijn patroon niet volledig is. Ik mis het patroon van de papegaai die op de schouder van het figuurtje moet komen. De maakster van dit patroon reageert niet op berichtjes op ravelry of mail... Kan iemand mij helpen met dit patroon?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 17:33
Ik heb het patroon ook (9 pagina's) maar ook zonder papegaai :(
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 17:49
Misschien moet je die er apart bijkopen?
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 18:39
Repa: je patroon is volledig hoor. Een papegaai zal je elders moeten zoeken.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 19:54
Bedankt voor jullie reacties.
Ik wilde idd de papegaai bijkopen (alhoewel de originele geen kooppatroon was), maar de maakster reageert niet op berichten en mails. (3talen geprobeerd). Ik ga op zoek of ik probeer zelf iets uit te vogelen. Het resultaat laat ik jullie zien!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2014 om 02:25
De  patronen van Gudrun ofwel amigurumi artiest waren idd oorspronkelijk  gratis patronen maar sinds ze  door  een ander verkocht  werden op  Marktplaats enzo  heeft ze  haar site daarin gesloten. en reageerd ze idd niet  meer  op  berichten ze was er te boos over  dat  is trouwens ook te lezen op haar site die nog wel te lezen is.
Heel  jammer dat er  van die hebberige figuren bestaan die met andermans werk willen verdienen.Angry



Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 09:58
Ze heeft ook een papegaai in haar bestanden, misschien deze nemen ?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns