Vraag Natvilten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nymphetamine ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Januari 2014 om 16:32 |
Hallo :)
Ik wil graag voor het eerst natvilten uitproberen. Ik heb er al veel over gelezen (filmpjes bekeken ed) alleen wat ik nergens kan vinden is hoeveel gram je ergens voor nodig hebt. Wat heb ik bijvoorbeeld ongeveer nodig voor een grote sjaal? Ik begrijp dat je het kan kopen in 50 gram (maar ook 250 bv) Hoeveel gram gebruiken jullie ongeveer voor een grote sjaal? (of voor iets anders wat jullie hebben gemaakt zodat ik een schatting kan maken). Wil er namelijk snel mee gaan beginnen maar dan moet ik het eerst bestellen! bvd !
![]() |
|
![]() |
|
Plumeau ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 September 2013 Locatie: Midden NL Status: Offline Points: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het verschilt heel sterk in hoe dik en hoe strak je vilt. Zelf werk ik vrij strak en dus zou ik voor een grote sjaal (180 x 30 cm) 100 gram bestellen en daar weinig aan overhouden. Iemand anders die ik ken zou diezelfde sjaal heel luchtig maken en heeft misschien wel genoeg aan 50 gram. Aangezien ik niet met haar techniek werk, vind ik het lastig om haar ingredienten goed te schatten.
Ik weet niet hoe de kosten van de site zijn, maar zelf zou ik altijd liever teveel dan te weinig bestellen en van de resten weer wat nieuws maken. Bijvoorbeeld naaldvilt uitproberen of een bloem maken of...
|
|
![]() |
|
Nymphetamine ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Plumeau,
Bedankt voor je reactie ! Dan zal ik maar ruim bestellen en zien hoe het loopt. Ik kan inderdaad van wat ik overhoud wat anders proberen. Maar dankzij je reactie kan ik wel een beetje een schatting maken. Bedankt ! ![]() ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |