Haken, welke steek is/steken zijn dit? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Februari 2014 om 13:25 |
Leuke vaasjasjes vind ik dit: http://elisabethandree.files.wordpress.com/2012/10/elisabeth_andree_-_4vazen_9501-scaled1000.jpg Wie weet hoe je dit patroontje maakt? Ik bedoel de grote gedeeltes, wit, lime, grijs, niet de randjes. 't Is vast niet zo moeilijk, maar ik weet veel te weinig van haken om dat te herkennen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoi,
ik denk, beginnen met een sliertje lossen dan 1 stokje 1losse 1overslaan 1 stokje enz. succes!! |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Is dat geen vaste? Of misschien een half stokje.?
Allebei even proberen en dan kijken wat erop lijk. Ik ben ook geen doorgewinterde haakster hoor,maar zo zou ik het proberen |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Esther12 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Volgens mij zijn het vasten (hoewel ook ik twijfel over halve vasten) en dan denk ik dat er niet in de steken maar tussen de steken is gehaakt.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14135 |
Ik denk ook dat het vasten of halve stokjes zijn. Volgens mij zijn er ook geen lossen tussen. Het is gewoon heel krap gehaakt zodat het heel strak om de vaas zit. Daardoor denk ik dat je het gaatjes effect krijgt. Gewoon proberen. Wordt het toch anders en bevalt het je, heb je gelijk een nieuw patroon uitgevonden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
volgens mij gewoon vasten
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Bedankt allemaal! Op m'n to-do-lijstje en dan inderdaad maar eens proberen!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |