haak patroon lezen |
Reageer |
Autheur | |
Jowjow
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2014 om 11:57 |
Hallo allemaal!
Wie kan mij helpen? ik ben voor het eerst aan het haken van een patroon. Het wordt een vestje. In de werkwijze staat: Minder voor de taille 6x1 stokje aan beide kanten afwisselend elke 2de en 3de toer. tot hoe ver moet ik tellen om te weten wanneer ik weer bij de 2de en 3de toer ben? Hopelijk kan er iemand helpen?! Dank je wel alvast! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je haakt één toer, dat is de 1ste toer, dan minder je in de twee volgende toeren, dan heb je 3 toeren gehaakt en al 2 x geminderd.
Zo doe je het dan nog een keer, 4 x geminderd, en nog eens 6 x geminderd. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jowjow
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hai Magtelt,
dank je wel voor je reactie, maar snap het toch nog niet helemaal. hoetel ik dan precies de toeren? toer 1: niet minderen toer 2: minderen toer 3: minderen en tel ik dan weer opnieuw dus, toer 1, toer 2, toer 3 of tel ik, na toer3 naar toer 4,5,6, 7 etc |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ja je begint gewoon overnieuw met toer 1.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |