Twee badmatjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 April 2014 om 12:36 |
Twee nieuwe badmatjes.
Voorheen donsdekovertrekken. Voelt lekker aan aan de voetjes en kan zo in de wasmachien. ![]() ![]() |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ah wat een goed idee!
heb toevallig fikse schuur in dekbedhoes! gewoon vasten haken? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Het is een goed idee, als de hoes echt niet meer kan, maar een scheur kun je herstellen met opstrijktextiel. Ik koop het op de markt. je hebt het in diverse kleuren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
knap gedaan!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
wat een leuk idee
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Wat ontzettend leuk gedaan.
Maar nu nieuwschierig, twee donsdekbed overtrekken?? Hoe heb je dat gedaan dan? Kan me er geen voorstelling van maken ![]() ![]() |
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Ik doe dat op dezelfde manier als dat ik ook
T-shirts en plastic tassen verwerk. Hier is een blog van iemand die dat allemaal leuk uitlegt: alternatief garen |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |