heeft iemand zo'n patroon ? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2014 om 15:30 |
http://www.etsy.com/listing/8423835/unique-silk-and-kid-mohair-neck-piece
Mooiii!!!! heeft iemand zo'n patroontje of snapt hoe dit gemaakt is? Vind ,m heel ijzonder.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het patroon ooit eerder gezien ik dacht in de patronen van de telegraaf .
Je breit gewoon een sjaal tot dat je aan het vlechtwerk bent en dan verdeel je je werk in stroken die brei je apart verder tot de gewenste lengte en dan zet je al je steken weer op 1 pen en breit verder . het andere stuk moet je eerst vlechten zoals op de tekening en dan verder breien |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Die staat op blij dat ik brei!
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Super bedankt dames.!
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Volgens mij had ik één op de foto van het kinderhospice maar ik kan mijn eigen mail niet meer vinden. Ik kijk nog even voor je.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Gevonden onder het onderwerp in de koffiecorner, kinderhospice en dan op 4 mei staat een foto met 2 paspoppen. Eén daarvan heeft zo'n sjaal om de kop. Bedoel je zoiets?
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Deze is toch weer anders gebreid. De eerste helft in de lengte en het tweede deel in de breedte.
Leuk weer zo'n variant op deze sjaal ! Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
klopt, knap dat je dat op zo'n frummelfoto ziet. Hij komt daardoor meer en hoger achter op je nek en schouders. Daardoor lijkt hij wat meer op een sjaal, sluit aan en is wat warmer. Lekker ook met dit weer!
![]() |
|
Hanny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |