Poezenkorf maken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kim1902 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2014 Locatie: Zottegem Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Juni 2014 om 21:38 |
Kan er mij soms iemand een haakpatroon voor een poezenkorf doormailen? Ik haak met zpagetti draad en haaknaald 10.
Vriendelijk bedankt... |
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wil jij je eerst even inlezen in dit forum
vriendelijk bedankt |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
IN Haken voor coole meiden staat er één, meen ik. In de bieb??
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Sorry dat ik reageer, maar ik erger mij de laatste tijd enorm aan die mensen die maar het forum opploppen en gelijk van alles vragen zonder dat ze eerst even de "huisregels" doornemen, bah!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als ik lees: Interests Niet gegeven, denk ik altijd: Niet in ons geinteresseerd.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik weet wel een heel simpele. Je haakt een rechthoekige lap van vasten. Als hij bijna groot genoeg is haak je rondom verder, op de hoeken 3 vasten, dan telkens *1 half stokje, 1 stokje en dan dubbele stokjes tot je bijna bij de volgende hoek bent, dan een stokje, een half stokje en op de hoek 3 vasten*. De rand gewoon met vasten verder haken, die gaat vanzelf rechtop staan. De buitenrand kun je opleuken met granny's ofzo, maar het zal de kat worst wezen, als hij er maar net in past. Liever iets te krap dan te ruim.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
hier staat wel een leuke. Tip: aan het eind staat het ook in het Engels.
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Je wordt lid van dit forum omdat je, lijkt mij, geïnteresseerd bent in handwerken, niet vanwege de forumleden. Die moet je immers nog leren kennen ![]() |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Ik stel me voor dat mensen eerst een tijdje lezen, wat er zo al gebeurt op het forum, vóór ze lid worden. De binnenploffers komen meestal alleen om een patroon, die zijn verder in niemand of niets geïnteresseerd. Misschien wel in hun eigen handwerk, maar niet in het onze.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |