Chocolademelk |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juni 2014 om 12:56 |
Hallo allemaal,
Ik heb mijn nichtje een gehaakt knuffeltje gekregen en daar is Chocolademelk ingekomen! Na een rit in de wasmachine is die er echter nog niet uit, heeft iemand een idee hoe we die vlek eruit krijgen? Het knuffeltje is gemaakt van Catania. mvg, Silvia |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn vlekkenboek zei eerst uitspoelen met koud water, dan met ossegal zeep verder schoonmaken en dan in de was.
Als hij al in de wasautomaat geweest is wordt het moeilijker, de meeste vlekken moet je eerst met koud water zoveel mogelijk verwijderen.
Met warm water "bakt" de vlek vaak vast. Even googelen, ik zag er wel wat andere opties op staan.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Mijn kleinzoon 4 had op school verf op z'n blauwe katoenen trui gesmeerd gekregen (rug)
Mijn dochter kreeg het er in de was niet uit . Ik heb Vanish geprobeerd ( trui was toch al bedorven ) en er was niets meer van te zien en kon weer gedragen worden . Ik had het gewoon op de vlek gesmeerd die z,n halve rug bedekte . Zie maar wat je ermee doet Ik geef geen garantie |
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie's, het knuffeltje is geel, blijft de kleur er dan wel goed in? Tis namelijk op het buikje
|
|
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Naar mijn idee heb je niets te verliezen denk.
De vlek zit er toch in. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
kan je eventueel een bloemmetje of zo haken om de vlek te bedekken?
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Catania verbleekt sowieso op den duur. Als de kleur dus nu bij het vlekverwijderen niet helemaal meer goed blijft is het gewoon wat sneller gebeurd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hartelijk dank, ik heb het mijn zus doorgegeven en ze gaat hem proberen te wassen
|
|
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
als ik ergens een "verse" vlek in heb dan doe ik het altijd op programma spoelen......dus koud water, helpt heel vaak....
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |