Garen voor breiraam |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kelly1103 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2014 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2014 om 15:57 |
Hallo,
Ik heb mij vandaag een breiraam aangeschaft om een poncho te maken. Ik heb een breiraam van 45,5cm de ruimte tussen twee pinnen bedraagt 2cm. Heeft er soms iemand een idee welke dikte van garen ik moet gebruiken hiervoor? Of een website waar ik dit kan vinden? Groetjes |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode/zelfmaakmode/21974924/__Poncho_voor_de_koude_herstdagen__.html
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
en als je dan op het filmpje op youtube klikt zie je gelijk wat je nog meer kunt doen met een breiring of op een engels site zoeken waaronder ravelry en zoekt onder loomknitting kun ook nog meer patronen vinden maar ik dacht hoe dikker de garen hoe dikker de ponco werd
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ik kan je niet helpen maar heb wel met verbazing het filmpje op YouTube gekeken. Ik wist van het bestaan niet af. Het lijkt me wel wat om te gebruiken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ze liggen vaak bij Zeeman, rond en langwerpig. Niet duur, maar je kunt erop werken om te zien of het bevalt. Er zijn twee boeken over, eentje voor babyspullen en een algemene. Bij de Voordeelboekhandel en Euroland
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mijn nichtje heeft in 1 weekend een tasje gemaakt (met wat hulp), eigenlijk is het punniken in het groot of zelfs breien zonder
naalden. Kinderen pikken het heel snel op, maar moeten af en toe ook eens pauzeren (mijn nichtje in ieder geval wel) anders blijft
het niet leuk.
|
|
![]() |
|
In de boeken wordt uitgelegd hoe je het garen snel om de pennen kunt winden met een aangepaste ballpoint (stift eruit).
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |