terug van vakantie en nu al een vraagje? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juli 2014 om 09:15 |
Heerlijk genoten van een vakantie in Bretagne,2 weken zon ,veel gefietst en natuurlijk ook veel gehaakt.Babydekentje in opdracht en veel aan mijn sprei bezig geweest.
Heb nu een leuk patroontje van Pinterest afgehaald maar loop vast bij de armhole binding.
Jullie snappen het al,in het engels,dus meteen ingewikkelder.Ben bijna zover dat ik daar aan kan beginnen,maar snap er helemaal niets van.
Wie wel en wilt mij even op weg helpen???
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik krijg het niet groter, dus ik kan het niet lezen. Maar als je het armsgat bedoelt, zou het dan de bedoeling zijn dat je een sliert lossen haakt en een kleiner aantal steken overslaat? Zoiets heb ik in poppenkleerpatronen. Dan haak je het schouderbandje meteen mee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Magtelt,als je op het patroon klikt en dan rechtsonder op het vierkantje.lukt het dan misschien?
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() |
|
![]() |
|
Hee super bedankt,blijft toch hokus spokus voor mij.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mijn huisband heeft me er laatst op gewezen dat ik een programmatje op de puter heb dat knipsel heet. Ik was flabbergasted.
Hij heeft het zelfs voor me op moeten zoeken omdat ik het niet vinden kon, zo verstopt zit het. O ja voor iedereen die zelf gaat zoeken;
het heet Knipprogramma (snippingtool.exe).
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Mijn Engels is niet goed genoeg. IK zou mijn eigen plan trekken voor de bandjes en halslijn, als ik jou was. Heb je geen ander (Nederlands) patroon voor zo'n hemdje om te spieken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Helaas niet Magtelt,maar ik ga het inderdaad maar gewoon proberen,bedankt voor het meedenken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |