Mijn eerste armbandje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Juli 2014 om 08:41 |
Ik loop al weken, zal ik wel / niet zo'n loom en elastiekjes kopen ?
Gister er toch ook maar voor gegaan, heel de stad gehad, overal elastiekjes te koop, maar geen loom. Uiteindelijk bij Blokker geslaagd en daar was hij ook nog in de aanbieding. ![]() Wat zal ik eens gaan maken ? Ik zag op youtube een star armbandje, die vond ik wel mooi, dus aan de slag .... Ik ben 2 uren bezig geweest en had schijnbaar ergens een elastiekje vergeten over te halen, dus ik kon opnieuw beginnen. ![]() Maar de aanhouder wint, dus elastiekjes weer gesorteerd en op nieuw begonnen. Dit keer ging het een stuk sneller en soepeler en jawel, nu kwam hij er wel goed af !!! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk geworden je armband.
ben gisteren ook bezwijkt voor de elastiekjes lang volgehouden maar nu dan ook gekocht. ga het van het weekend uitproberen. ik vind deze creatie ook erg leuk maar misschien toch te moeilijk om mee te beginnen. groetjes belja
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Super, wat een leuk resultaat.
Ik ben er nog niet aan begonnen, heb wel zo'n set in huis. Dus... wie weet! |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Zoals jullie misschien weten haak ik jurkjes voor de mini babyborn en verkoop ze tbv de KiKa en het KWF..mijn jongste dochter loomt nu ook jurkjes voor die kleintjes...zooooo apart ! Mooi bandje Cully !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
hee belja
het voordeel van youtube het filmpje kan je vooruit en achter uit kliken en zien wat je vergeten bent dan gaat het toch wel hoor en moeilijk valt toch wel mee hoor wand deze armband kan je ook via youtube op een vork maken dus die geen loom hebben kunnen deze armband ook op een vork maken en cully leuken kleuren heb je uit gezocht wand dat vind ik het moeilijkste en nog mooi geworden ook |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
prachtig geworden.
heb me er zelf nog niet aan gewaagd vraag de kids altijd. ![]() |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Mooie armband
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuke armband. Ik heb over deze armband ook meerdere keren gedaan voor ik hem klaar had.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14144 |
Leuk ding, maar ik zie mij er zelf nog niet aan beginnen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Oh dat van dat elastiekje vergeten ken ik, frustrerend! Maar goed gelukt hoor!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
leuk geworden.
ik heb de elastiekjes en loom aan mijn kleinkinderen gegeven. het is mijn ding niet. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |