kinderhoofd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juli 2014 om 16:58 |
eindelijk mijn eerste kindertrui klaar. nu kan mijn hoofd niet door de daarvoor bestemde opening maar kinderen hebben (hopelijk) een kleiner hoofd.
kan iemand mij vertellen hoe groot die opening in opgerekte toestand moet zijn?
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij is dat verschillend.
Ik pas een kinderpet en kon ooit ook de helm van een 4 jarige op!!!! ![]() |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Kinderen (vooral baby's ) hebben een relatief groot hoofd in vergelijking met de rest van het lichaam. Daarom hebben babytruitjes vaak een knoop sluiting op de schouder.Bovendien zijn er flinke individuele verschillen. Mijn zoontje had biivoorbeeld een erg groot hoofd, en veel van de gekregen babytruitjes heeft hij dus nooit gedragen: zijn hoofd paste er niet door, en je wil met zo'n kleine hummel ook niet te veel geweld gebruiken. Ook voor de fietshelm merk ik nundat die stoere Cars helmen gewoon te klein zijn . Als je het kind niet kent, zorg dan dat het een grote opening is, en zo elastisch mogelijk.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
www.alshakenjeliefis heeft een maattabel naar leeftijd ,Vanaf baby tot.....
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
dnkjulliewel voor de antwoorden
gisteren vond ik een website met een maattabel (om het hoofd gemeten) die helmen verkocht
ik dacht als zo'n onrekbare pot past, moet mijn trui ook passen.
ik heb wel het boord uitgehaald en kon er nog 7 steken in meerderen. nu brei ik het opnieuw en overweeg het dubbel te doen.
van het werk maakt het me niet uit maar ik vind het wel jammer dat ik zo zit te pielen over n halsboord terwijl ik ondertussen al een andere trui had kunnen beginnen......
ik neem mijn eigen hoofd nu maar als maat, dat moet erdoorheen kunnen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |