te veel discipline |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Juli 2014 om 10:28 |
hebben jullie soms ook een teveel aan discipline dat je 'iets' wil maken maar je weet nog niet wat en dat je dan maar op het net vanalles begint aan te klikken en veel mooie dingen tegenkomt die je in de 'moetikzekerstmaken'map steekt? en dat het stof je rond de oren vliegt maar dat je dapper verder doet met zoeken? en dan kom je weer iets helemaal anders tegen dat je ook wel zou willen maken maar dat er van beneden wordt geroepen 'ik ben droog, ik moet gestreken worden'?
maar dat je dan je been stijf houdt en toch voortzoekt? En ineens is het 4 uur en zegt de klok 'manlief moet seffens eten hebben en je hebt nog niks klaar of soms zelfs in huis'? Maar ja ik ben op zoek naar iets maar heb het nog niet gevonden, dus ... voortzoeken maar. En 5 minuten voor de thuiskomst van de man spurt je naar beneden om de droge was in de wasmand te kieperen, in de diepvries te duiken en vlug wat zakken en dozen er uit grist en je de eignaardigste combinaties op tafel zet? |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wist niet dat ik een tweelingzus had
|
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maak daar maar een drieling van!
|
|
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dan zwijgen we nog over de 'onafgewerkte projecten'
|
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
pppffffttttt!!! Daar kan ik ook over meespreken, heb hier zo'n mand vol. Heb me voorgenomen dat ik na het huwelijk van de dochter zaterdag er eens ga aan beginnen maar weet eigenlijk nu al dat daar niet veel van in huis gaat komen. Heb hier nog stapel leuke stofjes liggen en de kriebel om daar nog snel mijn zomergarderobe mee uit te breiden is nog te groot.
|
|
|
|
dine
Post Options
Thanks(0)
|
Proficiat met het huwelijk van je dochter Inge !
Oh ja, en alvast voor morgen ! |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog een tweelingzus hier
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yep! hier nog een!
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voel me helemaal thuis hier tussen de mijn tweelingzussen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie heeft mijn dagboek gelezen
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooooooo wie heeft er over mij gekletst
dat vind ik niet zo aardig maar ook ik heb daar last van groet nia |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
schuldig
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben gelukkig niet alleen een beetje gek.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ah gelukkig, dacht bijna dat ik de enigste was met dit ''gebrek''
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |