Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gevraagde aansporing

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gevraagde aansporing
    Posted: 26 Augustus 2014 om 23:14
Lelie, aan uw vest voortdoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 23:22
LOL Dank!! Ik ga morgen verder, nog 1 voorpand en de rechtermouw!!
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 15:02
Je kunt het!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 18:46
en hoever staat het met de vest?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 18:51
Zet m op Lelie!
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 20:38
Ben nu bezig met voorpand! (moest eerst nog andere afmaken, 14 toeren) Hoef gelukkig maar de helft. Had hem te kort gemaakt dus alles uithalen en stuk recht eraan breien. Arm is helaas wel nog helemaal.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 21:00
lelie.ik brei de mouwen en bij een vest, de voorpanden.altijd alletwee tegelijk.heb ik mooi alle meer en minderingen op dezelfde plaats zitten.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 23:46
Ja dat zei m'n oma ook, maar toen was ik al begonnen met voorpand. En mouwen zijn te breed om twee op éen naald te zetten, past niet. Of ik moet rondbreinaalden gebruiken maar daar heb ik toen niet aan gedacht Smile 

Voor mijn volgende projectje haha! Eerst maar kijken of dit er behoorlijk uitkomt, eerste kledingstuk ooit breien. Ik gebruik nu zo'n toerenteller, gaat opzich ook wel goed, als ik niet vergeet de teller door te zetten na een toer... Geek
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 08:48
Ha Lelie,heb even naar jouw geboortedatum gekeken,die oma had ik kunnen zijn.Maar twee mouwen passen toch wel op een naald.Ik brei met naald 5 een beetje aanduwen,dan lukt het wel.en als je dan klaar bent met die mouwen/voorpanden,ben je echt klaar en hoef je niet nog een.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:05
Ik doe het net als Engeline, vooral als iets in spiegelbeeld moet worden gebreid. Het kan op een rondbreinaald of op extra lange naalden. Ik heb er een paar van 60 cm. Dan moet iedereen in je omgeving een harnas dragen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 12:28
ik heb ook van die 60cm lange priemen, maar handig is toch nog iets anders. De bewegingen die je moet maken zijn ook veel groter dan normaal.
maar de mouwen brei ik ook altijd met 2 tegelijk.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 14:21
Haha Engeline, ik heb ook even naar jou geboortedatum gekeken maar je bent nog jonger dan m'n moeder Wink

Ga ik de volgende keer toch maar proberen om ze tegelijk te breien.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 00:27
lelie, zo geraakt die vest niet af he
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 07:51
Ja, ik weet het.Tongue

Een jaartje ouder dan Perlefientje dusSmile
Op de'n duur lijkt het wel een berg dat je beklimt,heBig smile
Het is gewoon die eerste keer iets afkrijgen.
Het lijkt veel maar als je er bent zal je apetrots zijn op jezelf.Wink

Maar geloof me...er komt een einde aan je breiwerkje.
Al zie je het mogelijks nog niet.
Elke morgen en elke avond 10 naalden breien ( in een beetje gestolen tijd) en na een weekje geloof je jezelf niet wat dit opgeleverd heeft.Clap
Veel succes!!!
Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 16:48
Of ik moet erover gekeken hebben bij mijn creaties of uw vest is nog niet af Lelie. Kom op afzetten, ineen naaien, foto nemen en op hobbydoos zetten onder mijn creaties.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 00:52
Haha nee nog niet af. Embarrassed Drukke week gehad, hoop zondag weer tijd te hebben!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:24
en Lelie, hoe zit het met uw vest? Bijna af nu?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns