Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wibra folder

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wibra folder
    Posted: 19 September 2014 om 19:27
In de nieuwe folder van Wibra van 22 september staan nieuwe gemêleerde garens, € 1,79, 100 gram 170 m, en knopen, houten en plastic.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 19:35

En . . . hondensokjes LOL

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 18:19
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

En . . . hondensokjes LOL

Om te breien????
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 18:27
Ik dacht kantenklare en ik meen ook ergens hondenjasjes gezien te hebben. Kan zijn dat dat ook in de Wibrafolder was. Als ik hond was, schopte ik ze aldoor uit. Maar dan zouden ze me een maillot aantrekken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 20:13
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

... Als ik hond was, schopte ik ze aldoor uit....

Dat lukt niet.Tongue Voor sommige honden kunnen ze wel handig zijn, hoor. Met sneeuw en vorst kunnen zich heel snel ijsballen vormen in de vacht, ook tussen de voetzooltjes en dat is voor de hond ook niet erg prettig (zie een voorbeeldfoto hier: http://sh*tzuhuisje.skynetblogs.be/index-17.html  ).  Ook pekel levert weleens problemen op. Met sokjes hou je dat aan de poten in elk geval tegen. 
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 20:36
De Wibra is komende week een walhalla voor hobbyisten!
Ik ben vanmorgen al wezen kijken en ze hebben zoveel leuke spulletjes.
Alleen de wol mocht jammer genoeg nog niet uit de dozen :-(
Ben zo nieuwsgierig hoe die is en welke kleuren er zijn!
Groetjes, Jannie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 20:50
Originally posted by lidy* lidy* wrote:

Dat lukt niet.Tongue Voor sommige honden kunnen ze wel handig zijn, hoor. Met sneeuw en vorst kunnen zich heel snel ijsballen vormen in de vacht, ook tussen de voetzooltjes en dat is voor de hond ook niet erg prettig (zie een voorbeeldfoto hier: http://sh*tzuhuisje.skynetblogs.be/index-17.html  ).  Ook pekel levert weleens problemen op. Met sokjes hou je dat aan de poten in elk geval tegen. 

kan de pagina niet vinden, niet in het blauw en niet met kopieren en plakken.

Maar die sokken kunnen idd heel handig zijn. wij waren eens op weekend op een boerderij en daar lagen allemaal van die steentjes als terras.
Onze hond zijn kussentjes onder zijn poten lagen wat open en durfde dus niet meer op de steentjes komen en toen hebben we gewone kindersokjes gekocht om over de zalf en de windel te doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 20:53
wij hebben de folder vandaag in de bus gekregen en er staan idd heel bruikbare dingen in. en ook boekjes heb ik gezien, diverse titels
eentje ervan is hand- en vingerpopjes haken en breien en een ander is met grannys
Back to Top
Tosca84 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tosca84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 21:17
Originally posted by bep bep wrote:

Originally posted by lidy* lidy* wrote:

kan de pagina niet vinden, niet in het blauw en niet met kopieren en plakken.

Ik denk dat dat komt omdat in sh*t automatisch een sterretje gezet wordt in plaats van de i. Als je de link kopieert en plak en het sterretje door een i vervangt doet ie het bij mij wel...

Het zijn echt schattige sokjes... :D

Groetjes,
Tosca
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 21:26
Sorry, Bep! Deze zou het ook moeten doen: http://sh*tzuhuisje.skynetblogs.be/index-17.html  Het is wel een stukje naar beneden scrollen.

Dank je wel. Tosca! Thumbs Up
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 21:28
Shiiit, nee! Hij verandert het gewoon. Wat een betutteling! Angry  Sh*t is duidelijk ingevoerd als ongewenst woord - voor de teerhartigen onder ons. Wink
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 21:33
't is pertang nen .be. Ik wist niet dat ze hier zo preuts waren.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 21:40
Haha, niet 'ze', hè! 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns