Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman
    Posted: 26 September 2014 om 18:45
Achterop de nieuwe Zeeman folder breinaalden, breiringen en -ramen en wol. Dubbeltje goedkoper wil nog altijd zeggen 10 halen, 9 betalen.

Ikkke gaat niet, ikke is net wol aan het opruimen en sorteren. Er mag wel wat af, maar niks er bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 19:16
Ben benieuwd of je dit goede voornemen volhoudt Magtelt!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 19:25
ik ben ook aan dat dieet begonnen, alleen soepeer ik alles zelf op.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 19:57
En ik zie op de folder alleen de normale prijzen, dus ik ga ook maar niet.
Heb de laatste weken al veel te veel gekocht.
Maar er komt weer tweed, dus uit de buurt blijven...
Groetjes, Jannie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 20:09
IK dacht dat die tweed rechts op de folder staat. Er zit echte wol in, dus ik gun het graag aan anderen.

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 20:15
Klopt helemaal, maar al zou ik het kopen, dan deze keer niet in Apeldoorn.
Dat is nu weer een beetje te ver weg.
Groetjes, Jannie
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 21:39
ik was er vanmiddag en het is een bloemenzee van kleuren, maar ik kon er  gemakkelijk langs lopen, was op zoek naar een leuke pyama, maar mijn maat was er niet dus ........... heb alleen een  sjaal gekocht , die heel leuk staat bij mijn winterjassen.......LOL.
groetjes geesje
Back to Top
Meus View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 23:52
Ik brei alleen met rondbreinaalden.
Die naalden met zo'n grijs laagje vind ik niet lekker breien. Die van staal of iets wat daar op lijkt breien veel lekkerder want die glijden makkelijk :-)
(Maar ga zeker even bij de Zeeman langs als ik in de buurt ben .... heb nooit genoeg wol .... zo raar ;-)
Droom je leven
Leef je droom
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 09:18
Hier hadden ze weer zeer weinig ik ging voor de marl hadden ze drie bollen dat is best wel frustrerend
Geniet van het leven
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 14:59
Hier hadden ze marl (4 kleuren) Shaggy (3 of 4 kleuren) en tweed (3 of 4 kleuren), maar ze hadden vooral torens met royal.
Op het oog geen nieuwe kleuren op het royal front en ook nog steeds geen nieuwe voorraad soft Unhappy.
De Marl heb ik laten liggen, want ik vond het zo'n open draad waar je dan de godganse tijd met de naald doorheen steekt Confused
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 16:38
Ik zit nog steeds op mijn bankpasje.

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 19:11
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Hier hadden ze marl (4 kleuren) Shaggy (3 of 4 kleuren) en tweed (3 of 4 kleuren), maar ze hadden vooral torens met royal.
Op het oog geen nieuwe kleuren op het royal front en ook nog steeds geen nieuwe voorraad soft Unhappy.

De Marl heb ik laten liggen, want ik vond het zo'n open draad waar je dan de godganse tijd met de naald doorheen steekt Confused

heb je al eens op zeeman online gekeken ,veel kleurtjes soft. en binnen twee dagen in huis.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 19:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Goed zo Magtelt, nu gewoon volhouden en zitten blijven.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 22:52
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Mee oppassen hoor, als ze buigen doen ze het niet meer, net als bij die nieuwe iPhones.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 08:29
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Mee oppassen hoor, als ze buigen doen ze het niet meer, net als bij die nieuwe iPhones.
Dat geeft ook niet Wink
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 08:32
Originally posted by engeline engeline wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

heb je al eens op zeeman online gekeken ,veel kleurtjes soft. en binnen twee dagen in huis.
Ik verzamel dan steeds kleurtjes, gewoon 1 of 2 bollen om te knutselen, dus die kleuren heb ik allemaal al. Ik wacht op het grote moment
dat ze weer nieuwe kleuren hebben. Van royal hebben ze af en aan steeds weer nieuwe kleuren en barsten mijn boxen met garen uit hun voegen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 11:10
haha dus niet op zoek naar meer.... maar naar andere...klinkt minder verslavend!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 19:01
Originally posted by engeline engeline wrote:

haha dus niet op zoek naar meer.... maar naar andere...klinkt minder verslavend!
Ja. maar is dat ook waar ??? LOL Na de 1e verzamelwoede ben ik de soft gaan gebruiken voor knuffelprobeersels.
Dus ik heb een gebreide lila/grijze kat en een felroze kip en er is een eekhoorn in wording. Maar dan heb ik nog best veel kleuren over Embarrassed
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 19:45
ik vind soft ook heerlijk om mee te werken...ooit twee spreien ermee gemaakt,het blijft mooi en zacht,,,en als je geluk hebt verkrijgbaar in veel kleuren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2014 om 08:32
Ja dat klopt, ik heb een grote doos op wielen met Soft en dan praat ik niet over de rode en roze soft, want er is een aparte doos met rood/roze van Zeeman en Wibra.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.406 seconden.
Lang Yarns