Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

enthousiast geworden door Magtelt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: enthousiast geworden door Magtelt
    Posted: 16 Oktober 2014 om 17:59
Magtelt heeft verteld over haar handwerkclub en is daar zo enthousiast over,,,dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken om te kijken of we dat in ons dorp ook van de grond kunnen krijgen.Nog twee dames gevraagd,locals,om mee te helpen en die vonden het een leuk idee.Dinsdagmiddag al op het gemeentehuis geweest voor een gesprek met de welzijnswerker en vanochtend samen geweest en we gaan 4 november beginnen in ons gemeenschapshuis.Volgende week stukjes in de regioblaadjes en parochiebld.Vind het wel spannend,hopenlijk komen er veel mensen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 18:55
Leuk initiatief - goed gedaan - ik hoop dat het succes heeft Thumbs Up
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 20:01
hoi Engeline
wat een leuk idee ik ben erg benieuwd
vertel je later meer
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 20:03
is wat ver om met het fietske te komen, anders stond ik er.
Back to Top
Roma123 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roma123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 23:01
Wat een leuk initiatief, Ook ik zit in de groep waar Machtelt het over heeft, en het is toch zo leuk

Ik hoop voor je dat er veen hobby-isten op af komen.

Succes ermee, we horen hier wel van.

Groetjes, Roma123  
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 23:43
Wat leuk! Ik hoop dat er snel heel veel leden zijn. Succes!
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 07:28
Wat leuk! Heel veel succes en plezier ermee!
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 08:47
Heel veel succes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 13:35
Nou, dan heb ik niet voor niets geleefd. Nu kan ik verder gaan zitten duimen draaien. Goed iniatief, Engeline, ik rolde er zomaar in, ik heb er geen moeite voor hoeven doen. Lui geboren, nooit actief geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 14:23
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Nou, dan heb ik niet voor niets geleefd. Nu kan ik verder gaan zitten duimen draaien. Goed iniatief, Engeline, ik rolde er zomaar in, ik heb er geen moeite voor hoeven doen. Lui geboren, nooit actief geworden.

dat moet ik tegenspreken naar hetgeen ik hier allemaal op het forum lees. (wat het laatste zinneke betreft he)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 16:10
Jeetje.... Wat ontzettend leuk initiatief.
Ben benieuwd hoe het gaat worden :)
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 17:49
Succes, enne....ik volg je verhaal hier.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 18:54
Op onze soos wordt ook gerummycupped, gesjoeld, gescrabbeld en er werd ook gekaart. Eén keer in de maand bingo.

wat rozengeur.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 19:05
Wat een leuk initiatief. Maar ja dat kan je van Magtelt verwachten, zij is zo creatief en staat voor een ieder klaar.
Ben i.v.m. ziekte een poosje niet op hobbydoos geweest, dus moet veel lezen. Iedereen een fijn, zonnig weekend toegewenst.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2014 om 19:09
Beterschap! Je hoeft niet alles terug te lezen, het komt vast nog wel eens langs. En van dit mooie weer moeten we nog even profiteren.

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 10:57
Leuk, veel succes.

I
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns