Vraag aan de hobbydozen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Oktober 2014 om 18:22 |
![]() Ben een setje op bestelling aan het maken. Zal ik een bloem erop haken zoals bij het andere setje? En is 8,95 euro te veel gevraagd? |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou op dit geen bloem haken omdat het al fluokleurtjes zijn. maar dat is ieder zijn goesting dus.
wat prijzen betreft ben ik heel slecht maar ik denk dat uw prijs redelijk is. |
|
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Bep hartelijk dank, de prijs is dan voor muts en col.
|
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
tja prijzen, lastig , is t voor een bekende?
een vriending? zomaar iemand via via? t goede doel? de buurvrouw? jou prijs is zeker niet te duur! |
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Ik vind je prijs aan de lage kant, tenzij het een vriendenprijsje is natuurlijk.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Ik zou een bloem wel leuk vindne, maar dan in 1 kleur, donker blauw oid.
Voor vriensen kan 8,95, voor onbekenden kan je ook 10 vrageb |
|
![]() |
|
Is voor een onbekende de opbrengst gaat naar de vereniging. In ieder geval dank ik jullie voor het meedenken.
|
|
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
8,95 is niet te duur voor de mooie muts. Een bloemetje staat misschien wel erg leuk. Succes.
|
|
![]() |
|
Komt ook een col bij.
|
|
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Schattig toch, misschien kan je aan de achterkant van de bloem een knoop zetten die tussen twee steken kan, kunnen ze kiezen. Voor mij ben je heel goedkoop, ga maar na hoeveel uur er in zitten. Jammer genoeg waarderen mensen dit vaak niet.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Ja dat is inderdaad een idee met het knoopje. Handwerk mag niet te duur zijn en de uren moet je niet tellen. Ik vind het leuk om te doen, hoef er mijn brood niet mee te verdienen en de opbrengst gaat ook niet in mijn portemonnee. Als ik mijn materiaal maar eruit heb, kan ik weer kopen enz.
Dus hartelijk dank voor je tip. |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |