geblesseerd |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Oktober 2014 om 16:17 |
Nee he, ben ik toch de griepprik gaan halen, had ik beter niet kunnen doen. Daarvoor moest ik nl. naar de huisarts, die zit in een gebouw met een draaideur, ben ik bij de deur gaat hij opeens dicht, mijn hand er tussen, gelukkig kwam er bijna gelijk iemand van de andere kant en ging hij weer open, maar grrr wat doet dat pijn. Als ik vanavond maar wel kan haken.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen zeg!
Goed koelen en hopelijk valt het mee. (Ik heb gister mijn vinger gestreken, was geen slim idee. Was ook bang dat ik gelijk uitgehaakt was, maar de schade valt hier gelukkig mee.) |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een mens allemaal doet om rimpels weg te werken
de kunst is om het zo te blesseren dat je bepaalde dingen die je niet graag doet ook effectief niet kan doen maar de andere dus nog wel. je ziet het is gevaarlijk zo een griepprik |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hè jakkie, en zo vlak voor je Maastrichtse trip. Zul je verder uitkijken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm, dat heb ik nog niet zien staan bij de bijwerkingen van de griepprik!
Bak met ijswater? Beterschap! |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koelen !!! Wel iets tussen de zak erwten en jouw velletje leggen anders krijg je een soort brandwonden.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vooral koelen en niet teveel handenarbeid verrichten!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjee, wat een pech!!!
Sterkte.
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aaauw!! Sterkte, dat doet flink pijn
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk gaat het al wat beter...
|
|
Groetjes Creananske
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
hopelijk gaat het snel beter.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
au!
dat zijn gemene dingen! nog een geluk dat t geen klapdeur was! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In one praktijk staat de deur open op de priktijd, je loopt langs de assistente met je brief, inleveren, jas uit, mouw opstropen, prikje, aankleden en de andere deur weer uit, een stroom prikhalers op één achtermiddag.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig, het valt heel erg mee. Gisteren had ik er nog veel pijn aan, maar ik heb er heel lang een natte theedoek om gewonden, en ook een tijdje een washandje met ijsblokjes (maar dat hield ik niet lang vol, wt koud zeg). Het heeft geholpen. Natuurlijk kon ik het niet laten om 's avonds af en toe een stukje te haken, nou dat lukte als ik het maar steeds bij een paar steken hield. Och zo komen we er ook wel.
Vandaag kan ik weer zowat alles, als ik het maar niet te lang achter elkaar doe en geen zware dingen in die hand neem. Dus, het is denk ik maar licht gekneusd geraakt. Pff gelukkig maar. En die prik? Heb er voor mijn doen maar een kleine rode bult en het geeft geen pijn, ben ook nog niet koortsig, dus dit jaar gaat het goed denk ik.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |