Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Stepford Wives

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Stepford Wives
    Posted: 29 Oktober 2014 om 17:23
Vanmorgen de Americahal onveilig gemaakt, vanmiddag een Alpenlandschap aan was weggestreken, loop ik op de trap heen en weer met wasmanden en wat zie ik? Een ijzeren ringetje en een moertje.

Zou Ton me hebben laten vervangen door een robot, zonder dat ik het gemerkt heb? Normaal maak ik me er met een Jantje van Leiden (wie was dat toch?) af, als het strijkgoed zo hoog opgestapeld ligt.

En nu zit ik te wachten tot de friteuze heet is, zomaar midden in de week zonder feest in de buurt. Het moet niet enger worden, zo vlak voor Halloween.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 19:21
Woehaaa het eind der tijden is nabij, geniet nu het nog kan Evil Smile hahaha
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 11:04
ohhhhhhh wat errugg allemaal!!LOL
jantje van leiden was een leienaar, iemand uit leiden dus, in de middel eeuwen of zo, en voor de rest, weet ik t ook niet, google weet t vast wel!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 11:11
Sjaans dat het vijske dan nog ergens in zit. Al uw gewrichten gecontoleerd of die nog goed aan mekaar zitten? Kan zo maar zijn dat er eentje is los gekomen. Als het antwoord 'nikske los' is dan komt het waarschijnlijk uit uw automatische piloot gevallen, dat die in panne gaat vallen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 11:53
Ik heb het hem gevraagd en hij zei "Breng me niet op ideeën!", dus ik zal nog wel de originele versie zijn.

Vandaag weer afgebeuld op gym, maar alle onderdelen functioneren nog naar behoren. Een fitnesstest gedaan en de trainer vond dat ik het voor een 56jarige heel goed gedaan had, ja ha ha ik ben wel 66.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 11:56
de charmeur. ofwel lijder aan dislexie maar we zullen het maar op het eerste houden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 11:59
Hij is wel zo iemand die bij de crosstrainer komt staan, op een knopje drukt en hem een tandje hoger zet. Kun je best, zegt ie dan. Ik wist niet dat hij me qua leeftijd anders inschatte.

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 12:06
Beter jonger geschat dan veel ouder. Hoewel, mij maakt het nooit zoveel uit. Vroeger werd ik veel jonger geschat en vond ik dat helemaal niet leuk, werd zo vaak het zwembad uitgestuurd omdat ze dachten dat ik te jong was om 's avonds te mogen zwemmen. Ik had meestal ook veel jongere vriendjes dan ikzelf was. Het is allemaal wel weer wat ingelopen, want mijn man ik maar 2 jaar jonger dan ik ben.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2014 om 12:08
sportkledij is neutraal in een gymzaal. Dus ge zult er echt 10 jaar jonger uitzien dan. Misschien als hij u naar de kleedcabine ziet strompelen na het harde labeur dat hij denkt van mja misschien toch een jaartje ouder dan ik dacht.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2014 om 09:08
Ik vind het nu niet erg om jonger geschat te worden, in de bus heb ik mijn ID al in de hand als ik een 65+ kaartje koop. Maar vroeger in de bioscoop was het ergerlijk, dat je niet naar films voor 14 of 18 jaar kon zonder je te legitimeren. En streepjes boven de ogen of bleke make-up hielp niet.

Ja Bep, ik mopperde gisteren na gym, dat ik liep als een oud wijf en toen dacht ik: duhhh dat ben je ook.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.611 seconden.
Lang Yarns