vraag over beertje Popcorn |
Reageer |
Autheur | |
petra1982
Hobbywonder Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 December 2014 om 22:13 |
hallo,
is er hier misschien iemand die het beertje van popcorn gebreid heeft? Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel gram garen ik hiervoor nodig heb? Ik kan niet veel vinden op google over welk garen hier gebruikt wordt. Zelf heb ik 4 bollen van 50 gram met een looplengte van 65 m per stuk. Maar ik heb geen idee of ik hier genoeg aan heb. |
|
Groetjes Petra
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uhm, kun je nog een hint geven ? Welk patroon van waar je gebruikt misschien ?
|
|
petra1982
Hobbywonder Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon een tijd geleden gekregen van iemand hier.
Het is onderdeel van een pakket. Ik weet alleen dat het beertje popcorn heet en dat er verschillende kleuren van zijn. Helaas kan ik dus verder niet veel info geven. |
|
Groetjes Petra
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je nu eens verteld wie de ontwerper/ster van het patroon heet, dan komen we misschien verder. Bovendien even vertellen wat er in het patroon als garen wordt aanbevolen en hoe groot het beertje wordt bv.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen idee, ik ken hem niet.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |