Akelige verzendkosten |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 December 2014 om 11:10 |
Dat vind ik nu altijd zo jammer, heb je maar 1 bolletje wol nodig, prijs 2,40, komt er 2,49 verzendkosten bovenop. Tja, beetje eigen schuld, ik had ook kunnen wachten tot ik meer nodig had. Maar dan zou ik nog zo lang moeten wachten, heb nog zoveel dat af moet. Deze bol is voor mijn Dreambird, die schiet nu al lekker op, ik wil dan niet hebben dat ik hem weer opzij moet leggen omdat ik niet genoeg garen heb.
Maar grr, die rotverzendkosten.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja,dat is vervelend,maarrrrr'''''' je hoeft niet naar buiten,niet te tanken en geen parkeergeld te betalen.Hier komt het nl met bakken naar beneden.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anders zou je ook reiskosten hebben inderdaad of busgeld of benzine. Dat vergeet je snel!
En nog een voordeel, je kunt wel verder als het er is |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ik dit soort dingen hoor ben ik erg blij met de wol winkel bij me in de buurt.
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is dus ook mijn probeem, garen op aten sturen kost me minimaal 35 euro aan verzendkosten en dan mag ik ook nog een keer invoerrechten betalen erover. Dus laat ik het steeds maar door de kinderen meebrengen as ze hier op vakantie komen.
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
daar hebt ge al heel wat wol voor, voor die 35+invoerrechten.
misschien ene keer schapen of lama's invoeren dan kan je voort. |
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klopt, ik hoef dan de deur niet uit. En dat parkeren dat is zeker schandalig hoe duur dat is.
We waren vorige week zondag in Valkenburg, auto op parkeerplaats voor 5 euro voor de hele dag (plaat van normale prijs was afgedekt, stond 4 euro maar och nu waren er mannen die een lege plek aanwezen, dat mag wel wat extra kosten), zijn we gisteren in Veenendaal, 6 euro voor maar 2,5 uur.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Nijmegen kost het geloof ik ook iets van € 3,50 per uur.Laatst was ik met mijn 2 dochters s,avonds eten in Nijmegen en o er was een plaats in de straat waar bij wezen moesten.Oeps 7,50 s'avonds,verder geen plaats dus pff toch maar gedaan.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In onze bioscoop kun je voor € 4 een parkeerkaart kopen. In de parkeergarage betaal je anders voor een lange film rond de 10 euro.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Erg he, die verzendkosten. Ik weet nog dat ze ermee begonnen, in Amersfoort. Toen was het nog dat je het parkeerkaartje in de winkel kon laten zien als je er wat kocht en dat je het geld terug kreeg (toen waren die parkeerkosten nog niet zo hoog als nu).
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |