Achtergrondmuziek |
Reageer |
Autheur | |
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Juni 2015 om 21:43 |
De kikkers en Rock Werchter vechten om het luidst. Lekker buiten zitten tot laat in de avond met een haakwerkje - toch ook maar een bladwijzer voor de juf voor het einde van het schooljaar?
Life is good, |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://creallet.blogspot.nl/2010_07_01_archive.html en dit om in te verpakken. Heeft mijn dochter ook gemaakt en als zij het kan, kan iedereen het.
Geniet van de verschillende stijlen van muziek. Volgende maand zal het hier meer bonke bonke bonk zijn naargelang van hoe de wind staat. Weeral Tomorrowland. |
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip! Momenteel is het een hoop ongedefinieerde herrie (misschien geniaal maar verwaaid over de afstand) plus het publiek dat duidelijk uit zijn dak gaat.
Ik denk dat ik toch liever hier zit dan in Tomorrowland. We hebben hier al Madonna, de Rolling Stones en Bruce Springsteen live in de achtertuin gehad, dat kunnen toch niet veel mensen zeggen (Madonna was overigens nogal vreselijk live). |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |