Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een oproep

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: een oproep
    Posted: 27 Juli 2015 om 11:16
Dag iedereen,

Ik weet niet of ik hier een oproep mag plaatsen? 

Met mijn werk (Ouders voor Inclusie) willen we een "inclusiemars" maken van maar liefst 1000 gebreide poppetjes!   We zijn nog steeds op zoek naar mensen die ons hierbij willen helpen.  De poppetjes worden gebreid (het patroon krijg je), de kleertjes kunnen ofwel gebreid, gehaakt of genaaid worden.

Wil je hier meer over weten?  Dan kan je een mailtje sturen naar info@oudersvoorinclusie.be!

alvast bedankt!
Lies
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 11:50
wat gaan jullie met de poppetjes doen Lies?
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 12:01
Met de gebreide poppetjes zullen we een tentoonstelling houden (de inclusiemars).  Foto's van de poppetjes zullen ook op de website verschijnen en mensen zullen viritueel een poppetje kunnen kopen. Zo hopen we geld in te zamelen voor Music for Life.  
Wat er nadien met de poppetjes gebeurt, daar zijn we nog niet helemaal uit...  Als de inclusiemars lukt, dan zouden we die wel meerdere keren willen tentoonstellen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 15:05
dankjewel voor je antwoord Lies.

wat mij betreft mogen jullie eerst n goede bestemming zoeken voor de poppetjes en dan alsnog de oproep doen, misschien brei ik dan wel mee
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns