Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beetje cultuur

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beetje cultuur
    Posted: 07 November 2015 om 12:56
Ik ben vandaag naar het Coda museum geweest om een beetje cultuur op te snuiven. The weather diaries en Teun Hocks. Ik heb genoten. Toegang is gratis met je biebpas en vaak ben ik blij dat ik niet extra hoefde te dokken om allerlei onzin te zien. Maar dit was echt bizonder. Foto's van folklorischtische kleding uit Noord-Europa, heel sfeervol. En de schilderijen van Teun Hocks zijn net cartoons. Heel geestig. Ik had ook al genoten van de vorige tentoonstelling Paper art. Ik ga zeker nog eens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 13:28
Dank je voor de tip Magtelt! Ik zal vast een bezoek gaan brengen.

Ik benijd je voor het grote aanbod aan musea en evenementen bij jou in de buurt. 
Voor mij altijd een ideale vakantiebestemming. Ben in september nog naar het museum More geweest, niet gratis (ook niet met museum jaarkaart), niet goedkoop, maar prachtige dingen gezien.

Bij mijn bezoek aan Zwolle heb ik sjeaals etc gezien van een dame uit Apeldoorn die prachtige dingen maakt van vilt en zijde. Adrian Salomé. Ze geeft ook workshops.

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 14:00
In de museumwinkel hingen en lagen mooie dingen, ook sjaals. Ik heb alleen een kaart van een schilderij kind met pop gekocht en een kaart met een breiende man. Er was er ook één van een stofzuigende man, maar dat vond ik niets bizonders.

Het Loo is ook mooi, de tuinen zijn in de zomer de moeite waard.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns