Advies over naai beschrijving |
Reageer |
Autheur | |
Nishnie
Newbie Lid sinds: 04 Februari 2016 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Februari 2016 om 19:32 |
He dames,
Ik ben op zoek naar advies en feedback van ervaren naaisters. Professioneel of hobby maakt niet uit. We zijn een speciale webshop aan het ontwikkelen voor alle wat te maken heeft met naaien (materiaal, machines, accessoires, …) De eerste versie van de website is er al in het Nederlands (http://www.armator.eu/du/) en in het Frans (http://www.armator.eu/fr/) Ik ben op zoek naar: Zijn de product beschrijvingen duidelijk? Stoort het jou dat bepaalde beschrijvingen in het Engels zijn? Zijn er producten die je mist in de shop? Dank je wel alvast! Oh ja, er zal gratis geleverd worden naar België & eventueel Nederland ;)!! |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je dan zo graag meewerking wil krijgen, zou ik adviseren eerst beleefd beginnen met voorstellen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij wachten hier op de persoon met haar meukcomputer om te zien of de site wel veilig is en of er daadwerkelijk advies en feedback wordt gevraagd. Of dat het gewoon reclame is voor een webwinkel vermits er gratis geleverd gaat worden.
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
C4th zie ik niet online we zullen even geduld moeten hebben Bep. Ik wacht gezellig met je mee
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kan soms zo lekker lachen hier.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
dames dames. te mooi om waar te zijn!! er word gratis geleverd, nou ben niet hebberig, maar lever dus alles maar wat je hebt, ben je er mooi vanaf en misschien zit er iets leuks tussen, de rest mogen mn hobbydoosvriendinen op komen halen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben ook niet hebberig maar een stille naaimachine zou in mijn geval heel welkom zijn . Wil eventueel wel ruilen
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ruilen voor een stille? TOP! Ik heb een zéér stille naaimachine, wil dus wel ruilen. (ding is zeer stil omdat hij het simpelweg niet doet) |
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is geen "stille" maar een dienstweigeraar
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik info over naaimachines zou willen zoeken, zou ik toch nooit op het woord amator komen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
terwijl ik aan het wachten was op mijn biscuit die in de oven stond, heb ik efkes de moeite genomen om de link aan te klikken.
Nu antwoord op uw vragen : Zijn de product beschrijvingen duidelijk? Bedoelt ge daar het eerste blad mee ingedeeld in verschillende kleuren kadertjes? Nee want de beschrijvingen kloppen niet met hetgeen er onder zit vb. Vormen als je dat aanklikt kom je meetlatten tegen in alle welliswaar vormen Stoort het jou dat bepaalde beschrijvingen in het Engels zijn? ik heb geen nederlandstalige beschrijving gevonden van de producten. Zijn er producten die je mist in de shop? als ge dan toch stoelen en lampen en tuinhandschoenen en zo verkoopt misschien ook ineens een tafel? En alles wat te maken heeft met naaien is ook ver overdreven. Naaigaren? stoffen? voor hobbyisten? De boormachineslookalikes en haakse slijperslookalikes en zaagtafellookalikes denk ik niet dat een hobbyist die ooit zal gebruiken. wat mij ook opvalt is dat er onder de kaderkes smeermiddelen, chemicaliën, vlekverwijderaars en weekmiddelen allemaal dezelfde fleskes olie staan. Olie om een vlek te verwijderen? en weet ge wat nog het grappigste is? De franstalige is krak hetzelfste, alleen het eerste blad met die kaderkes is in het frans en al de beschrijvingen zijn ook gekopieerd in het engels. Misschien nog in het Japanees en Swahili ook eneke maken, blijkt niet zo moeilijk te zijn. Dus begint maar opnieuw met uw huiswerk want zo trekt het op nikske. |
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook geen nederlands gevonden of het moet in de kadertjes liniAAlen zijn .
Nu is het meervoud van liniaal in het nederlands liniAlen met 1 A dus . Verder vind ik de prijzen vrij hoog . Een strijkboutreiniger is bij Blokker als je dat wilt perse wilt hebben ook te koop voor heel wat minder |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |