Konijn |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Februari 2016 om 18:40 |
Schoondochter had een groot konijn gezien van Anne Claire Petit. Zou zo leuk staan op het bed van Julia, maar was wel een beetje prijzig. Dus of oma??????
Oma aan de slag. Met zeker 3 verschillende patronen gekomen tot een konijn van een behoorlijke maat. Hij/zij is 54 cm groot. Gehaakt met Special DK van Stylecraft en haaknaald 3. Zo gemaakt dat hij/zij zelfstandig kan zitten. Julia heeft de staart zelf gemaakt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat geeft wel voldoening, dat je zoiets duurs zelf kunt maken voor een fractie van de prijs, want de werkuren zijn in dit geval liefdesuren.
Het is wel groot zeg, (heb efkes een lintmeter hier gehouden op tafel recht naar boven) |
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
o die is leuk!!!
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Die is helemaal geweldig!
Net zo leuk als ie groot is. ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Hij is prachtig. Heel decoratief
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Wow, wat mooi.
Drie Pandavullingen? |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooie oren ook en knap dat hij/zij blijft zitten - geweldig
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
geweldig mooi deze konijn.
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Super leuk.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
poehe... dat is een monster van een beest (positief bedoeld, monsterlijk groot bedoel ik) (oftewel: groen van jaloezie dat mijn oma vroeger nooit zoiets voor ons gebreid of gehaakt heeft)
(of überhaupt iets voor ons in elkaar geknutseld heeft nu ik erover nadenk). |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke cool zo'n groot konijn. Toppie!
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Hij is werkelijk prachtig geworden.
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuk beestje
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Wat een enig konijn!
Ze boffen maar met oma. |
|
december2011
|
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Wat een prachtstuk, wel een héél groot konijn
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Dank jullie wel. Het was erg leuk om hem te maken.
Er zit ruim 750 gr vulling in. |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Wat mooi. Wel heel veel werk met haaknaald 3!!!
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Dank je wel. Viel eigenlijk best mee. Door die streepjes is het heel afwisselend en merk je dus niet of het veel werk is. En dan te bedenken dat ik de romp een keer bijna helemaal uitgehaald heb, het hoofd een groot gedeelte, 3 armen en ook 3 benen gehaakt heb voordat ik tevreden was. Ik geloof dat ik ook alles 2 keer in elkaar gezet heb. Haha, ik ben van het achteruit haken en breien.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Geweldig Lidwina! Wat knap dat je dit zo kunt bedenken en vervolgens mooi uitvoeren.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een leuk konijn en lekker groot.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |