De Beppo |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Maart 2016 om 12:52 |
|
Zeg nu zelf, Christo is er niks tegen met zijn gekocht of gekregen papier.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk
Je hebt vast nog wel ergens francjes of andere oude munten en een oud pasje want voor niets gaat de zon op . |
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
|
ik weet niet wat dit moet voorstellen
|
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
|
Dit heb je heel leuk gemaakt
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
|
Geweldig. Wildbreien thuis.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
|
Ik geloof al zn leven dat Christo een keer komt winkelen bij je :-)))
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
![]() |
||
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
|
En nu winkeltje spelen????
|
||
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
||
![]() |
||
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
|
Mooie Beppo!!
Kom je met ere van je wolresten af ook nog, 2x prijs dus. |
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
Volgens mij is het een winkeltje voor kinderen, en zoals je weet snappen kinderen dat meteen want bij hun is de fantasie nog oppermachtig.
Ze serveren onzichtbare T met zandtaartjes en hier zullen ze wel onzichtbaar geld hebben . . .
|
||
![]() |
||
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
|
Leuk!
|
||
december2011
|
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
|
Leuk bedacht.
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
|
aha dan is het goed gelukt, want bij Christo zie ik ook nooit wat hij heeft ingepakt.
En onzichtbaar geld is moeilijk om mee te spelen dus, bijhouder zoals ik ben heb ik 'geld' dat ooit eens (2012) als waardebonnen werd gegeven. Zegeltjes en boekjes om op te plakken. Komt allemaal van pas nu. En de kleindochter is een topverkoper want de kleinzoon koopt alles, terwijl als hij verkoper is de kleindochter regelmatig zegt, 'nee dat niet' ![]() |
||
|
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
|
ja nu zie ik het dankjewel |
||
![]() |
||
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
|
bekleden met lappen zodat ze een deur en een raam krijgen
![]() Ik mag zelf niks zeggen, als kind heb ik heel lang een kartonnen Pinkeltjehuis gehad, met dak - geweldig was dat.
|
||
![]() |
||
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
|
heel leuk
|
||
![]() |
||
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
|
Leuk Bep!
Hier zullen ze uren zoet mee zijn
![]() |
||
![]() |
||
|
dankjewel allemaal.
En een wasrek ga ik niet doen, ze hebben nu 2 stoelen die een eindje uit elkaar met de rug naar elkaar worden gezet en daar een tafellaken of een laken over. Dat is hun tent/huis |
||
|
||
![]() |
||
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
|
![]() ![]() Toen Anthony klein was, deed hij precies hetzelfde. Overal in huis bouwde hij tenten met lakens, dekens, vodden hahahahah. Ook winkeltjes spelen.....en radio DJ....hahahaha. Als ie een bol wol of touw had, ging ie heel het huis door en bond alles aan elkaar ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
|
Ik heb van het doek van de parasol (parasol zelf was kapot ) ooit een tent gemaakt van de tafel .
Oude klantenkaarten dienen bij mij als betaalpas . |
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
|
oh Bep het word steeds leuker in je winkel!
Wat leuk om te lezen dat ze er zo mee spelen. |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |