Voorjaarskrans |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 April 2016 om 17:12 |
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw... die is schitterend!!! Al die voorjaarskleuren en de dieren. En hij blijft vast en zeker vers de komende jaren.
Complimenten!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Mijn reactie toen ik het zag was : goh dat je daar zo'n geduld voor hebt om al die kleine dingetjes te breien. (blijkbaar hardop gezegd) want mijn man vroeg wat? en ik zei dus : dees hier. Toen is hij komen kijken en zei g*dverd**ke dat is knap. En toen vroeg hij vanalles over dat bekje en die oogjes en oogstreep. En daar heb ik niet op geantwoord omdat ik dus alles aan het bewonderen was. Hoe lang ben je daar aan bezig geweest? In feite speelt dat geen rol want het is echt AF. |
|
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Wat een prachtig kunstwerk. De dieren zijn echt zo schattig. Echt heel mooi gedaan.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat een prachtige voorjaarskrans! Echt toppie gemaakt hoor!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Dank jullie wel. Ik zit hier een partij te blozen achter mijn laptop. Een speciaal woord van dank voor Meneer Bep.
Hoelang ik er aan bezig ben geweest. Een maand met andere tussendoortjes. De vogels heb ik gebreid met Catania met pen 1,5. Ik heb 2 afgekeurde roodborstjes liggen, de ene te groot en de ander te klein. Het moeilijkste vond ik alles op de krans verdelen en vast naaien.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Wow prachtig gewoon
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik ben dr stil van...echt héééééél mooi en knap gedaan.
Chapeau!! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
WAUWWW!!! Heel erg mooi! Die vogeltjes zijn schattig! Mooi gedaan hoor!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik zag hem en dacht kijk wat een mooie dingen je altijd haken kunt en dan denk ik van binnen grr en dan ga ik het commentaar lezen
en heen en weer scrollen naar de foto en ik zag de blaadjes en denk - nou moe gebreid en zo frutselig en leuk en iedere keer dat ik keek
zag ik iets anders, de eerste keer alleen maar blaadjes en vogeltjes en een mini nijn, maar later zag ik lieveheersbeestjes en narcissen.
Ik vind het beeldschoon, mag jij best van blozen maar hoeft niet - het is gewoon een prachtig kunstwerk - ik ga nu nog even opnieuw kijken.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow mooi gedaan!!!!!!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wouw, deze is zeker prachtig. Wat een mooi kunstwerk (en dan eens een kunstwerk dat ik ook heel mooi vind), wat een prachtig geheel. En ja, je ziet steeds weer meer.
|
|
![]() |
|
Nu bloos ik niet alleen, nu ga ik nog glimmen ook. Maar alle gekheid op een stokje. Ik vind al die complimentjes toch wel heel erg leuk en fijn. Sommigen ook nog zo uitgebreid, dank jullie wel.
Zelf kom ik vaak niet verder dan: leuk, wat mooi of iets dergelijks.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Lida het is prachtig!!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Lida, de krans is heel mooi geworden maar dat had ik al gezegd. Ik was in de gelegenheid om de krans in het echt te bewonderen. Vind het inderdaad knap dat je al die blaadjes breid maar vooral ook al die draadjes instopt!
Die dikke pluim heb je zeer zeker dik verdiend ![]() |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ja sluit me aan bij de vorige dames.
Is echt schitterend geworden. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Dat noem ik nu echt voorjaar .Geweldig wat heb je daar weer een kunstwerk van gemaakt. prachtig ook die vogeltjes.
Ga je hem buiten hangen ? pas dan maar op die nemen ze vast mee. |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Ik vind het beeldschoon. Daar word je zo vrolijk van.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Lidwina
Hier heb ik gewoon geen woorden voor . Ik weet niet waar hij een plaatsje krijgt, maar denk a.b. om het zonnetje !! |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat een vrolijke krans en wat leuk gemaakt
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |