gehaakt wit vest/gilet of hoe zoiets heet |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juli 2016 om 11:31 |
![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat is een mooike, ik zie er allemaal zonnekes in met stralen.
|
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Heerlijk in de zomer om over een dunne bloes aan te trekken. Mooi gemaakt! Zonder zij-naden waarschijnlijk?
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ja, zonder zijnaden.
Ik had een boel witte wol (ja het is wol) Maar wist niet goed of het genoeg was voor het een of ander. Heb dus van ongeveer 1 cm onder armsgat naar boven gehaakt. De boel aan elkaar gezet en toen verder voor en achter naar beneden. Omdat je een verschil ziet waar de wisseling van onder naar boven en vice versa zit, heb ik daar een toer met alleen stokjes gemaakt en daar een lintje door geregen. Zelfde toer met stokjes langs de halslijn en ook daar een lintje door. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
Angelie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juli 2016 Status: Offline Points: 350 |
Mooi ! en Knap gemaakt !.
|
|
Groetjes Saskia, Angelika's Treasures
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Leuk vestje.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een geweldige smokkeltruc om met misschien te weinig garen toch op een mooie manier toe te komen. Ik zag wel dat het lintje er niet zomaar doorheen zat. Voor aansnoeren en dichtstrikken zat het niet op een gewenste plek... ha-ha. Maar nu is het me duidelijk. Extra compliment waard.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
voor de borsten te liften zou het voor mij op een perfecte plaats zitten. Armsgaten zijn hoog genoeg dus het komt ietskes lager. (Kan ik ze ook eens op tafel leggen als ge zo een beetje voorover gebogen aan tafel zit)
|
|
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Haha die Bep! Vestje/gilet ziet er wel mooi uit.
|
|
![]() |
|
Dank dames.
En tja... gezien de lengte van het vestje, ruim over de heupen, had ik dus wol genoeg. |
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nou het is dat je het zegt - maar anders had ik het verschil tussen boven en onder misschien helemaal niet gezien. Leuk en op tijd voor
komend weekend
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Mooi gevonden om zo op veilig te kunnen spelen. Dat maakt het vestje ook uniek.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Hé die is mooi zeg!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw wat mooi geworden
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi vest.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mooi!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Die is leuk en mooi gemaakt
|
|
![]() |
|
dank voor de complimenten, allemaal!
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
mooi vestje
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Heel mooi! Zulke vestjes vind ik altijd erg mooi, moet er ook maar eens een gaan maken, want ik heb er zelf geen...
Nu nog een foto waar je hem zelf aan hebt
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |