Ik denk dat deze het word |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Oktober 2016 om 10:34 |
scherm heb ik al. en dan lijkt het me leuk daar iets in te haken.
niet deze uil. dat patroon heb ik wel ,maar vind ik niet mooi. wie wil met mij mee denken. patroon. . |
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens op marktplaats onder huis en inrichting en dan raamhor .
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
soms zie je er een in de kringloop
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft het scherm dezelfde vorm als op de foto? En moet het een uil zijn?
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het scherm heeft de zelfde vorm.en het hoeft niet beslist een uil te zijn. maar ook niet te druk.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
je moet eens zien welke richting je uit wilt. Hier staan wel mooie tussen. Maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk. En ga je het helemaal haken of eerst een stof erin zetten en dan een applique erop naaien? op pinterest, filethaken |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
kdenk dat het blauw van de hobbydoos op is, want ik krijg hem niet blauw.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
of google crochet filet
of crochet doilies with animals |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Te haastig geweest . Dacht dat je ook een scherm zocht .
Moet het perse haken zijn ?? Ik heb vroeger eens zo iets gemaakt in filet doorstopwerk met gardisette ??? vitrage als ondergrond . |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
k heb er ook zo 1 en heb hem toen bekleed met kant.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Mutti] Te haastig geweest . Dacht dat je ook een scherm zocht .
Je was niet te haastig hoor. maar op MP vind ik ze te duur, omdat er ook nog eens verz kosten bij komen. toen schoot me te binnen dat we hier op FB een weggeef hoek hebben waar je ook dingen mag vragen. dat heb ik gedaan en binnen 15 min had ik er een voor €5,00 en het is maar een paar minuten rijden om hem op te halen. Nia had het idee om een borduur patroon te haken dat kan volgens mij wel. en een stuk vitrage ook wel. maar ik dacht wie weet heeft iemand iets liggen. |
|
oant Sjen
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
oant Sjen
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
kijk een op de markt bij vitrage naar coupons zoveel heb je niet nodig want ik denk dat een haak patroon meteen zo druk wordt
of in de kringloop winkel naar kanten vitrage
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb 2 horren en heb dit stofje van ikea er achter gedaan
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
als ge er denkbeeldige lijnen in trekt, is het een rechthoek die ge ter beschikking hebt. Dan denk ik dat het makkelijk is om een reeks losse op te zetten (misschien die methode van Magtelt, waar je er kunt afdoen zonder heel het haaksel uit te trekken) En dan is het tellen en het midden bepalen. En als je met de inhaaktekening onderaan in die 'rechthoek' blijft dan zou het normaal gezien geen probleem mogen zijn. De zijkanten vul je verder op met gatenwerk.
|
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
filet haakwerk zou er heel mooi in zijn. https://www.google.nl/search?q=filet+haakpatronen&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwit0_aH_-bPAhXGK5oKHUc9D3oQsAQIIA&biw=1252&bih=582
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
maar dit kan volgens mij niet met stokjes. als ik het zo bekijk is ieder x een vast. klopt dat ? |
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
lap heel mijn getypt antwoord weg.
Het zijn idd allemaal vasten. Ik had juist op pinterest nog een gezien en die was 110 rijen hoog en diende voor een deurgordijn. Er stond welliswaar niet bij vermeld hoe groot dat raam in die deur was en met welke haaknaald het gemaakt moest worden. Misschien eerst een proeflapke van een aantal lossen met het 'open' patroon maken en dan ook de afmetingen van uw kader meten. |
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ga je filet haken Bloem ??
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat wil proberen een raam hor vol haken. maar de bedoeling is stokjes te haken,en als ik dat bij deze zou doen, heb ik geen raam over denk ik. het garen heb ik bij Renske besteld. Scheepjes - Bonbon 074 mercury |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |