zo zielig..... maar nu niet meer |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 November 2016 om 12:21 |
Zat ik vanmorgen hier aan mijn eettafel en zat er mij zo een hoofd en lijf en één arm me aan te kijken.
Hoewel het hoofd helemaal nog geen ogen had. Maar vond het toch wel zielig. Nou na een aantal weken alweer dacht ik nu maar eens afmaken die lappenpop. dus zo gezegd en zo gedaan een arm erbij dat zijn er dan twee. Zoals het behoord en dan ook die twee benen er even bij haken. En dan ....... ja dan dat in elkaar zetten waar ik altijd zo een hekel aan heb. Alles bij elkaar gezocht... in de slaapkamer die pas leeg is komen te staan vanwege een kind die uit huis is gegaan (en die ik heb ingepikt om mijn spullen op te slaan) de vulling voor het hoofd. En op zolder de ogen die ik eerst niet kon vinden omdat ik dacht dat ze in de huiskamer lagen. Het zwerft echt overal hier in huis. (Hoop binnenkort de zolder tot mijn beschikking te hebben omdat dan ook mijn laatste de deur uitgaat) En dan maar de naald ter hand genomen en de lappenpop in elkaar gezet en zowaar het lukt me in één keer. Een heerlijk gevoel weer iets tot een goed einde gemaakt. En nu moet de lappenpop wachten tot..... ja tot wat? Tot waar hij een thuis krijgt. Hieronder mijn nieuwe creatie........ ![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vind de oortjes van een ontroerende koddigheid.
Leuk ding. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
oogskes opnaaien en je hebt een eerste sint- of kerstknuffelkadootje voor de kleindochter.
Armen en oren zijn gemaakt om vast te houden door die kleine vingertjes. |
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wel hé Bep?
maar dan had ik hem eigenlijk van katoen moeten maken zodat als ze hem in de mond zou stopen niet zo zou pluizen dus ik denk niet dat ik deze aan haar ga geven maar ja je weet nooit hoe het loopt ik wacht het maar even af heb net wel een patroon gevonden om zo een knuffeldoekje te haken met een hondenkopje erbovenop zat te denken om die te maken voor haar en ik vond tussen mijn spullen toen ik toebehoren voor de lappenpop zocht een leuk apparaatje met een honden geluidje die kan ik daar dan weer leuk in doen Heeft ze niet alleen een lekker knuffeldoekje maar ook nog één die een geluidje maakt |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Mooi hoor, geeft e toch ook weer een voldaan gevoel dat je het hebt afgemaakt
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Die is echt leuk! Zo'n lappenpop (eigenlijk een lappenfantje ?) heb ik volgens mij nog niet eerder gezien. Heel leuk idee om er een dierengeluidje in te stoppen. Dat dieren tegenwoordig ook vreemde talen spreken, hoeven we niet meer van op te kijken: blaffende olifant of zoiets...
Met alle uitvliegende kinderen en kamers die leeg komen, hoeven wij met onze hobby's hier niet bang te zijn om te prooi te vallen aan het "lege nest syndroom".
|
|
![]() |
|
hahahahhahahaa
nee zeer zeker niet geen lege nest syndroom eerder een warm behaaglijk nest syndroom met al mijn wol en katoen |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Ja helemaal mee eens, hier ook al lang alle zonen het nest verlaten en inderdaad wat een positieve gedachte. Ik heb afgelopen zaterdag juist al mijn bolletjes es even opgeruimd. Het geeft me nu inderdaad "Een behaaglijk
nestsyndroom"
|
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Hij ziet er erg leuk uit.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel leuk en mooi en ook zo lieffffff.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Lekker lief knuffeltje!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
hij is heel erg mooi Nia .en baby knuffels kun je wel maken van soft.
katoen voelt vind ik, niet lekker zacht. en pluizen valt heel erg mee. |
|
![]() |
|
ik zal een kijken maar volgens mij had ik geen soft katoen
ik had die stonewash van de action |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
de stonewash zou ik niet nemen. dat gaat helemaal uit model.
soft van Z is geen katoen. het is synthetisch. |
|
![]() |
|
het is al gebeurd
hij is al klaar zoals je weet ik kan het wel uithalen maar deze is dan gewoon voor de sier |
|
![]() |
|
nee dat bedoel ik niet hoor,niet uithalen maar meer voor het geval je er overdenkt meer knuffels voor je kleindochter te haken.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Mooi.
Denk dat ik wel weet waar hij naar toe gaat. Hoe is het met de kleine? |
|
![]() |
|
met de kleine gaat alles goed
eet als een dijker en slaapt als een wolk ze doet het echt super de pappa gaat morgen weer voor het eerst werken ik ben benieuwd ...... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |