nieuwjaarsbrief 3 |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 December 2016 om 13:04 |
Hobbydozen,
Wat gaat de tijd toch vlug. Het is weer de voorlaatste dag van het toen nog nieuwe jaar. Dit jaar zijn er ongeveer 560 nieuwe creaties voorbij gekomen en een 180tal nieuwe vragen. Dat wil zeggen dat we allemaal heel creatief zijn geweest dit jaar want waarschijnlijk zijn er nog veel meer creaties, die ofwel niet geshowd zijn geworden hier of die in de vuilbak zijn beland of die bij nader inzien toch maar weer uitgehaald zijn geworden. Ik hoop dat diegenen waar de gezondheid een steekje heeft laten vallen (bij zichzelf of hun familielid), dit vlug kunnen oprapen om verder te doen en het liefst zonder dat het hele patroon moet herschreven worden maar gewoon met enkele kleine aanpassingen. (lijkt wel een dropspatroon, zo duidelijk is het). Ik hoop ook dat ik het komende jaar niet direkt overal op reageer en dat ik mijn vingers in bedwang kan houden. En dan nu de wensen. ik wens iedereen een paraplu als het regent ik wens iedereen die laatste vrije parkeerplek ik wens iedereen de korte rij bij de supermarkt ik wens iedereen dat als zijn boterham valt, de gesmeerde kant naar boven wijst ik wens iedereen een precies goed gekookt eitje maar vooral wens ik iedereen geluk vinden in grote en in kleine dingen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dank je wel, Bep. Ik wens jou ook al het goede dat een mens kan wensen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dank je wel Bep. Ik zal proberen je adviezen en raadgevingen op te volgen. Voor jou en je gezin de beste wensen voor 2017.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dankjewel Bep. wat heb je dat weer geweldig opgeschreven,
Ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor het komende jaar. |
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ha Bep, dankjewel voor deze zeer originele wensen. Iedereen zal er wel een thema uit kunnen halen dat van toepassing is. Voor jou en alle rest van het forum en ieders familie wens ik een gezond creatief jaar.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gos Bep, is dit alweer je derde nieuwjaarsbrief ???? Bedankt hoor, vooral voor je goeie wensen, tips en advieskes....van tzelfde toegewenst en nog veel meer want dat gun ik jou !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bedankt voor je geweldige nieuwjaarsbrief. Natuurlijk wil ik die brief ook ondertekenen, dus iedereen ook dat alles wensen.
En denk om jullie vingers als jullie vuurwerk afsteken. Laat het liever anderen doen als zij dat zo graag willen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bedankt Bep,
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, een creatief 2017 en een gezond en gelukkig 2017 |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(1)
|
bedankt bep ik wens jouw en alle hobbydozen een hele goede gezondheid met veel hobby plezier voor 2017
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dank je wel, Bep. Ik wens jou ook al het goede toe.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bep bedankt voor al je goede wensen .
Dat er maar veel uit mogen komen ,voor jou en allen die je lief zijn . Dat wens ik ook alle andere hobbydozen toe . |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dank je wel Bep. Ik wens jou en alle hobbydozen een heel fijn 2017 dat vele dromen maar mogen uitkomen. Gezondheid en creativiteit.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
Bep, wijze vrouw...
Soms schrijft iemand iets waarvan je zegt: 'Ik wou dat ik dat geschreven had.' Deze nieuwjaarsbrief is er zo ene! Dank je wel! En voor jou (en allen die het lezen) : En goed, gezond en fijn en creatief jaar. Voor jullie en voor allen die jullie lief en dierbaar zijn. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(1)
|
Alle hobbydozen een goede jaarwisseling! en een goed 2017! En denk om de vingers met vuurwerk!
|
|
december2011
|
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(1)
|
Mooi geschreven, Bep!
Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2017!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(1)
|
Mooi geschreven Bep.
Ik wens jou en al mijn andere hobby-vriendjes (zijn die er??) en vriendinnetjes ook al het goede toe. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(1)
|
Maak er prachtig jaar van iedereen en heel veel hobby plezier in 2017
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gelukkig Nieuwjaar. Mijn voornemen is om gewoon door te gaan zoals ik in 2016 was begonnen. En in de jaren daarvoor.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(1)
|
gelukkig nieuw jaar en alle goeds dat er maar te vinden is
ik kan mar niet stoppen met haken maar ga nu echt slapen volgens mij haak ik in mmijn slaap nog maar das dan een goed begin:) |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |