Trui met olifantjes |
Reageer |
Autheur | |
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Februari 2017 om 15:12 |
Al een tijdje ben ik op zoek naar een truitje waar olifantjes op worden gemaasd. Ik weet dat het uit een ouders van nu magazine komt. Volgens mijn berekening uit 1994. Ik heb hier in huis alles afgezocht en kan het niet meer vinden terwijl ik dacht dat ik het nog had. Ook al op marktplaats gezocht maar ook niet gevonden. Kan iemand mij helpen alsjeblieft.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het niet, maar misschien als je het echt niet vind, kan je een patroon van een andere olifant nemen, die een paar keer achter elkaar met slurf en staart verbinden en dan alleen de contouren ervan mazen.
hier zijn een paar voorbeelden. Het wordt wel eerst tellen geblazen dan. |
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bep. Heb ook al een mail naar ouders van nu gestuurd. Wie weet hebben zij het nog ergens in het archief.
Mocht het niet lukken dan zal ik zeker zelf aan de slag moeten. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien kun je hier iets mee
http://www.jessica-tromp.nl/children_kids_patterns_kinder_patronen/k%20colorchart%20telpatroon%20(37).png |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bestaat Ouders van nu nog? Ik las het 42 jaar geleden. En het blad Kinderen, dat later Wij en onze kinderen werd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Die is ook erg leuk |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |