Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Black Friday

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Black Friday
    Posted: 25 November 2017 om 08:46
Gisteren was het Black Friday, ik had geen idee wat dat betekende. Behalve veel mails met reclame aanbiedingen. Welnu, de vierde donderdag van november is in America Thanksgiving en de vrijdag daarna heet Black Friday. Het zal wel net zoiets zijn als de drie dolle dagen van de Bijenkorf. Heel veel koopjes en winkelend publiek, dat elkaar probeert te verdringen.

Misschien proberen de winkeliers ons volgend jaar aan de kalkoen, maisbrood en pompoentaartjes te krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2017 om 08:59
Vanochtend zag ik het ook voor het eerst op teletekst staan. Nooit van gehoord. Hoe maak je van het leven een groot commercieel feest.   
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2017 om 12:15
En nu is het black weekend . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2017 om 10:01
Ik associeer black met iets sinisters en blue met iets droevigs. Ik zou overigens op black Friday zwarte keukenapparatuur kopen en op blue Monday spijkerbroeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2017 om 11:45
Haha het is overgewaait uit Amerika ,maar daar zijn de prijzen minder dan de helft ,dat heb ik hier niet gezien wel procent maar veel ist niet,ze proberen toch altijd in onze geld beugel te zitten he 🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 18:47
Ik hoorde er vorig jaar voor het eerst van, toen had ik niets nodig. Dit jaar heb ik mijn twee grote aankopen even een paar weken uitgesteld.
Op Black Friday een electrische tandenborstel gekocht met zo'n 35% korting en gisteren op Cyber Monday (laatste dag van het black friday weekend, waarin vaak de electronica nog een keer extra in de etalage staat) nog even bij HP een laptop met 10% korting gehaald. (HP legt elke dag een x-aantal laptops in de actie.. zondagavond was dat model uitverkocht, maandag waren er weer een paar aanwezig).

Let wel op: het is zaak in ieder geval vanaf half oktober de prijzen een beetje in de gaten te houden. Er zijn namelijk ook fabrikanten die eerder in de week de prijzen met 20% verhogen en vervolgens hier op Black Friday 20% korting op aanbieden... Zo kan ik het ook Angry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 15:47
Black Friday ken ik van een schoonzoon hebben die amerikagek is. Dit jaar werd hij op die bewuste Friday 40 jaar en mijn dochter had als cadeau een weekendje New York voor hun getweejen geboekt. De rest van de familie had hem dollars gegeven. Woensdagavond kleinzoon hier afgezet, donderdagmorgend vertrokken en maandagmorgend 9 uur waren ze terug.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 20:23
Alleen met handbagage heen en met oversized bagage terug dus :)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2017 om 05:13
Zoiets was het ja
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2017 om 19:16
Originally posted by bep bep wrote:

Zoiets was het ja
Slim hoor, ik durf dat soort dingen niet en kijk jalou toe Confused
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns