Black Friday |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 November 2017 om 08:46 |
Gisteren was het Black Friday, ik had geen idee wat dat betekende. Behalve veel mails met reclame aanbiedingen. Welnu, de vierde donderdag van november is in America Thanksgiving en de vrijdag daarna heet Black Friday. Het zal wel net zoiets zijn als de drie dolle dagen van de Bijenkorf. Heel veel koopjes en winkelend publiek, dat elkaar probeert te verdringen.
Misschien proberen de winkeliers ons volgend jaar aan de kalkoen, maisbrood en pompoentaartjes te krijgen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanochtend zag ik het ook voor het eerst op teletekst staan. Nooit van gehoord. Hoe maak je van het leven een groot commercieel feest.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nu is het black weekend . . .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik associeer black met iets sinisters en blue met iets droevigs. Ik zou overigens op black Friday zwarte keukenapparatuur kopen en op blue Monday spijkerbroeken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha het is overgewaait uit Amerika ,maar daar zijn de prijzen minder dan de helft ,dat heb ik hier niet gezien wel procent maar veel ist niet,ze proberen toch altijd in onze geld beugel te zitten he 🎅
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoorde er vorig jaar voor het eerst van, toen had ik niets nodig. Dit jaar heb ik mijn twee grote aankopen even een paar weken uitgesteld.
Op Black Friday een electrische tandenborstel gekocht met zo'n 35% korting en gisteren op Cyber Monday (laatste dag van het black friday weekend, waarin vaak de electronica nog een keer extra in de etalage staat) nog even bij HP een laptop met 10% korting gehaald. (HP legt elke dag een x-aantal laptops in de actie.. zondagavond was dat model uitverkocht, maandag waren er weer een paar aanwezig). Let wel op: het is zaak in ieder geval vanaf half oktober de prijzen een beetje in de gaten te houden. Er zijn namelijk ook fabrikanten die eerder in de week de prijzen met 20% verhogen en vervolgens hier op Black Friday 20% korting op aanbieden... Zo kan ik het ook |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Black Friday ken ik van een schoonzoon hebben die amerikagek is. Dit jaar werd hij op die bewuste Friday 40 jaar en mijn dochter had als cadeau een weekendje New York voor hun getweejen geboekt. De rest van de familie had hem dollars gegeven. Woensdagavond kleinzoon hier afgezet, donderdagmorgend vertrokken en maandagmorgend 9 uur waren ze terug.
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alleen met handbagage heen en met oversized bagage terug dus :)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoiets was het ja
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |