Mijn fruit en groente hangers |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Maart 2018 om 14:25 |
Ik heb er zelf een patroon van gemaakt. Lidwina en Bep bedankt voor het proefhaken
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is een vrolijke rij vitamini's geworden. Heel knap dat je daar zelf patroontjes van hebt kunnen maken.
![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Maar zie hoe knap al die vitamientjes,dat is leuk gedaan👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Leuk!
En zo snel gedaan ook. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik ben er toch wel een paar weken mee bezig geweest.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
super leuk zijn ze bloem heb je goed gedaan heel erg knap ik doe het je niet na
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Super Bloem. Super mooi. Kan ik de patronen van je krijgen?
|
|
![]() |
|
Ja natuurlijk ik stuur ze wel even. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dank je wel Bloem. Ik ben er heel blij mee voor onze kleinkinderen.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Super leuk, je vitamientjes. Wat zul jij nu gezond zijn!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
ik had ze beter fruithapjes kunnen noemen. dan was er op FB geen rel ontstaan.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze zijn prachtig ook de paprika. Heb er zelf inmiddels drie staan gemaakt door mijn schoonmoeder.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
vriendelijke groentjeshangers zou ook nog een schone naam zijn en geen verwarring met vitaminis waar er in 2012 al patronen van te vinden waren (wel zonder armen en benen)
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel leuk, die supermarktketen zou blij moeten zijn met al het handwerk dat ze veroorzaakt - handwerken is positief.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Wauw wat een werk! Leuk gedaan :)
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow ze zijn super mooi!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Dat is een goeie. Misschien kun je daar de naam nog veranderen kan daarna iedereen zich afvragen waar die rel posts over gaan!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
ga ik ook doen. pinterest staat vol met gehaakt groente en fruit
|
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Wat knap om zelf een patroon te maken! En het staat wel heel vrolijk, allemaal zo op een rij. Pinterest is leuk, maar ik kan er vaak niet mee uit de voeten; ik zag onlangs een heel leuk beertje met een tuinbroekje aan, dus naar de bron gegaan; in die bron alles uitgespit, volgens mij alles bekeken wat erop te vinden is aan patronen (Engels), niet kunnen vinden. Daarna zitten zoeken naar 'bear', voor de zekerheid nog eens gekeken, maar de desbetreffende afbeelding kon ik niet vinden. En hij was zó leuk... Dat vind ik dan weer het nadeel van Pinterest... Ik zou willen dat ik dat patroontje zelf kon maken, maar dat doe ik je niet na hoor!
|
|
![]() |
|
ik zag onlangs een heel leuk beertje met een tuinbroekje aan, dus naar de bron gegaan; in die bron alles uitgespit, volgens mij alles bekeken wat erop te vinden is aan patronen (Engels), niet kunnen vinden. Daarna zitten zoeken naar 'bear', voor de zekerheid nog eens gekeken, maar de desbetreffende afbeelding kon ik niet vinden. En hij was zó leuk... Dat vind ik dan weer het nadeel van Pinterest... Ik zou willen dat ik dat patroontje zelf kon maken, maar dat doe ik je niet na hoor! [/QUOTE] weet je nog wie de maakster van het patroon was ? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |