stom ongelukje |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Maart 2018 om 11:50 |
Ik had gisteravond zitten breien ,pen 3 en pen 2,5 zonder knop zat in de breitas naast mijn stoel ,ik sta op en met de pen zonder knop steek ik op de een of andere manier in mijn enkel ,waar net een spatader zit .
Vlug dichtgedrukt en met een schone theedoek geprobeerd te stelpen ,wat komt daar een bloed uit . Drukverband en het bleef na een poosje dicht Vannacht been hooggelegd en het is dicht gebleven ,wel klopt het nog wat . Ga maar weer een kurk op de pen zonder knop zetten . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een echte spatader dus. En spatader weg?
Nen mens verschiet hoeveel bloed er uit zo'n klein onnozel dingske komt. Nu hopen dat het kloppen na een paar dagen weg is anders wordt het een rondje dokter. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap. Wat zit een ongelukje in een klein hoekje!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap. Ik heb me eens gestoken aan een naald zonder knop, die in een emmer stond te midden van naalden met knop. Ik weet niet hoe hij daar tussen geraakt was. Maar het is schrikken. En bij mij werd een gewone ader geraakt, lang zo erg niet als jouw ongelukje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat goed .
Been klopt niet meer , theedoeken zijn weer gewassen en gestreken en de plavuizen zijn weer schoon . Plek rondom is wel flink blauw . Ik snap ook niet ,dat je precies die ene pen zonder knop pakt ,terwijl er toch ook met knop in de tas zaten . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die duizend keer, dat je die met knop pakt, merk je niet.
|
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat het goed is afgelopen.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je nog veel geluk gehad ,je hebt toch een tetanus inspuiting gehad
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Mutti veel beterschap, soms valt het allemaal tegelijk tegen, niet ?
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stom ongelukje met grotere gevolgen...
Dat kan je toch niet verzinnen dat je zoiets overkomt... |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De ehbo-er hier riep meteen gaan liggen, been omhoog.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Is deze EHB -er het helemaal mee eens .
Maar het moest nog wel even dichtgedrukt . Vroeg me zelfs af of ik nog een tourniquet aan moest leggen En waar zette ik gisteren mijn tas neer ?? . |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo dat is wat, wat je is overkomen.
Fijn dat het zo goed afgelopen is
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag voor mijn ogen dat je niet kon gaan liggen, ik dacht die moet natuurlijk eerst iets zoeken om het mee dicht te drukken vóór
ze kan gaan liggen. Tegen die tijd heb je al een heel spoor door huis getrokken.
Waar je gister je tas zette ? Nou uit gewoonte naast de stoel en waarom ook niet, dit was gewoon een ongelukje.
Ik vond het ook nogal bijzonder, breinaalden zijn niet echt heel scherp.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is waar, niet heel scherp, maar ze mogen niet mee het vliegtuig in.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |