Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wonderlijk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wonderlijk
    Posted: 23 Januari 2019 om 08:22
Soms zoek ik hier een ouder topic en dan kan ik het op geen enkele manier vinden. Ik denk dat er dan een tikfout in stond of dat ik een verkeerd trefwoord gebruik. Maar nu dook er eentje op over Hello Kitty uit 2009. Daar sta ik van te kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 08:46
Oh daar verbaas ik me niet eens meer over Magtelt...
Heb het idee dat het zoekvenster niet altijd even goed de resultaten laat zien van wat er in al die jaren hier geschreven is...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 09:59
De zoekfunctie op het forum is niet altijd even handig. Zeker als het langer dan een halfjaar geleden is dat een bericht geplaatst is. Ik toets op Google het betreffende onderwerp of woord in, samen met "hobbydoos forum". Dat geeft veel beter resultaat.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 10:57
Kijk daar kunnen we nog eens wat van leren kamilla...
Daar had ik nou zelf echt niet aan gedacht om zo te gaan zoeken...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 11:46
Ik heb mijn Dickensmuizen ooit geplaatst met als titel: muizenplaag. Zijn absoluut niet meer te vinden. Moet toch nog maar eens proberen
Ren😁
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 12:41
Eigenlijk jammer dat als je op je eigen naam klikt en naar je eigen berichten, dat je die nauwelijks terug kan vinden. Bep is handig in de geavanceerde zoekacties die je in kan stellen.

De muizenplaag in combinatie met jouw naam, heb ik ook niet kunnen vinden.    
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2019 om 16:45
Lidwina, als ge in uw member control panel gaat kunt ge op subscriptions klikken en dan krijgt ge een lijst van al uw berichten/antwoorden van in den beginne tot nu.

De enigste muizenplaag die ik heb gevonden was van 3 mei 2012 dacht ik van Krisiss. In 2009 zijn er nog muizenplagen geweest maar die hadden een naam ervoor staan, waar toen 'zever' rond was.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns