net goed gegaan |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Februari 2019 om 11:47 |
Mijn dochter is met gezin een weekje in Zeeuws Vlaanderen .
Natuurlijk ga je dan ook naar Belgie want dat is gewoon buitenland en oer gezellig . Maar ze hebben ook andere verkeersregels . Komen ze bij een groen stoplicht terwijl de brug om hoogstond . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat eng! Ik zou denken dat er toch ergens door iemand een vergissing gemaakt is.
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
😨😱
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zou bijna denken die Belgen he ...
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben dol op Belgie , het zal wel een stroomstoring geweest zijn en dat kan overal gebeuren ,maar je kijkt wel gek op als je aankomt rijden .
Ik vraag me af wat een zelfrijdende auto dan zal doen ,op het licht letten of zien dat de brug openstaat . ? |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien was het stoplicht voor de scheepvaart verkeerd geplaatst. ;-D |
|
december2011
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ergens in Nederland ging het eens mis met de Tomtom, die zei: "U slaat hier rechtsaf", wat een vrouw meteen deed en zó de plomp in reed. Er was niet gezegd dat ze op de pont moest wachten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik de foto vergroot ,zie ik eendjes zwemmen ,ik denk dat het groen was voor de eendjes.
Wij hebbeb hier ook zo,n ongelukkige kruising . Rechtsom groen ,nog geen 5 meter verder staat er een rood stoplicht . Als je bekend bent is het geen punt ,maar het is een vreemde kruising . Een rotonde was te duur . Ik kan me nog een vehaal herinneren van Bep over iets geks in Nederland . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze hadden geloof ik per ongeluk de busbaan afrit van de snelweg genomen, dat zijn ook best bijzondere dingen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat kan vlakbij ons ook, je moet alleen de slagboom doormidden rijden. Met een goede koeienvang op de SUV zal dat lukken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Het engste wat ik heb meegemaakt is een spookrijdster .
Eigenlijk was het een spook stilstaander . Het was in een klein tunneltje in de buurt van Rotterdam met een scherpe bocht met slecht overzicht Na de bocht stond een auto tegen de rijrichting tegen de wand gedrukt . Stoppen was voor ons onmogelijk ,mijn man gooide z'n alarmlichten aan en riep in het passeren tegen die vrouw dat ze dat ook moest doen . Het was nog voor de tijd dat iedereen een mobiel had . We zijn die plek nog vaak gepasseerd maar je denkt er altijd weer aan . Een zwaailicht is voor particulieren terecht verboden ,maar in dit geval was het handig geweest |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laatst waren de slagbomen bij Magtelt stuk en toen heb ik overwogen de busbaan afrit te nemen = zo veel korter, maar toch braaf geweest.
Ik heb ooit bijna een persoon ongelukkig gereden, zijn/haar geluk was dat de hond die uitgelaten werd een gouden terughaler was.
Ik zag de hond eerder dan de eigenaar - ik snap niet waarom je midden in de winter in het onverlichte buitengebied een hond uitlaat
terwijl je van top tot teen in donkere kleren gehuld bent. Zo dom. Zo goed dat ze tegenwoordig steeds meer lampjes dragen, al is het alleen maar de hond.
Ik krijg het altijd nog benauwd als ik er aan terugdenk.
Dat ik met de motor tegen het asfalt gekwakt ben en met de auto in de vangrails gehangen heb heeft minder indruk gemaakt.
Wel van geleerd, maar ik raak daar niet benauwd van.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zwarte fiets, donkere kleding en geen verlichting, dat is ook vragen om aangereden te worden op winterochtenden en -avonden. In Apeldoorn hebben fietsen vaak voorrang, maar je moet ze wel kunnen zien, als ze die nemen.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en dat is dus zo'n reden waarom ik met toegenepen billen, uitpuilende ogen, me vasthoudend aan vanalles en nog wat hypernerveus in de auto zit.
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Wat dacht je van paarden zonder verlichting of tenminste reflectie .
Mijn man had vorige week nog een paard en berijdster die uit de duinen kwam plots voor de auto . Het paard begon te bokken en wierp z,n berijdster af . Ze was met een vriendinnetje dat helemaal in paniek was . Mijn man kreeg het paard rustig en o ja nog bedankt mijnheer dat u onze dochter met de auto naar de manege hebt gebracht ,het gaat weer goed met haar, de verwonding viel mee . Ook het paard is zonder verdere brokken op de manege gekomen . |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eng verhaal, Mutti. Knap dat je man een vreemd paard rustig kreeg.
Ik kan me herinneren dat ik zo'n 30 jaar geleden bij schemering op een onverlichte landweg met veel bomen en struiken een rolstoel aantrof vlak na een bocht. Ik kon nog wel uitwijken maar die persoon had wel een riskante plaats uitgezocht om stil te blijven staan.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |